Gå til innhold
Hundesonen.no

My Dog i Göteborg, 5.-8. januar


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Har veeeldig lyst! Har jo fri i januar, så dette passe jo perfekt! Noen som vet om fristen på valpeshow er gått ut? Mayah blir 6 mnd 2. januar!

Det er bare å melde på, men fordi du ikke rakk første fristen, er jeg redd det nok et ganske dyrt. Du får bare sjekke på nettsiden. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Juppjupp, jeg har ustillingsabstinenser, og liker meg godt på MyDog, og når jeg fikk lurt med meg SandyEyeCandy var det jo ikke noen tvil. Så nå har jeg meldt på begge to. Jeg har ingen store forventn

Jeg kommer, sammen med L8 L og Hoppetussa. De kan jo selv skrive hvem de skal ha med Vi har dette som fast jentetur, med hotell og shopping Göteborg rundt Blir så bra så! I år har jeg meldt på

Jeg rakk akkurat å melde på før det ble en del dyrere, iskald beregning selvfølgelig Meldte på 2 stk frosker, en av hvert kjønn. og hvis alt går etter planen så blir det jammen meg oppdrettergrupp

Jeg vurderer sterkt å ta en tur på denne utstillingen for å kikke litt. Men noen som vet noe om parkeringsmulighetene? Hvis jeg drar vil jeg helst kjøre bil, men hvis det er skikkelig tungvint å parkere er det ikke like fristende.

Er et geeeeeeedigent parkeringshus på selve messen, også er det en liten haug med parkeringshus i området rundt. Slet ikke med å finne parkering ifjor.

For to år siden stilte vi på torsdag og fredag, og da var det verre å finne parkering i og med at folk skal på jobb og bruker av parkeringsplassene rundt omkring. Torsdag slet vi, i tillegg tok INGEN automater noen norske kort og vi hadde ikke svenske mynter, så vi måtte gå fra bilen uten å ha betalt og håpe vi ikke fikk parkeringsbot. Fredag kom vi mye tidligere, og fikk parkert i p-huset ved messehallen - og hadde svenske mynter.

Så vær ute i god tid for dere som stiller på hverdager, og ikke tro dere kan leve på kort overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte vel først og fremst å dra ned lørdag i såfall. Kanskje lettere da?

Hvis jeg drar blir det etter all sannsynlighet bare en dagstur. Jeg har ikke råd til å bo på hotell så tett etter jul.. Men en dagstur ned burde vel gå sålenge jeg får låne bil :). Må bare stå opp fryktelig tidlig!

Heidi: Hvilken dag går malamute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å melde på, men fordi du ikke rakk første fristen, er jeg redd det nok et ganske dyrt. Du får bare sjekke på nettsiden. :)

Ja, så det nå.. Tror kanskje jeg må dørye, for turen blir jo dyr i seg selv med bensin, selv dagstur.

Jeg tenkte vel først og fremst å dra ned lørdag i såfall. Kanskje lettere da?

Hvis jeg drar blir det etter all sannsynlighet bare en dagstur. Jeg har ikke råd til å bo på hotell så tett etter jul.. Men en dagstur ned burde vel gå sålenge jeg får låne bil :). Må bare stå opp fryktelig tidlig!

Heidi: Hvilken dag går malamute?

Ser ut som malamute er torsdag og fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der torsdag ifjor, og ja svenske mynter er et must i parkeringsautomatene. Jeg endte opp med at en parkeringsvakt passet hundene (møtte han i en annen etasje) og så fikk jeg skaffet mynter. Hadde i mellomtiden lagt en lapp med at jeg var ute for å finne svenske mynter slik at evt. parkeringsvakter var klar over det (samt tlf.nr mitt der).

Riktignok kom jeg ganske tidlig da, var der vel like etter de åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Typisk nok! Siden jeg måtte vært der lør eventuelt søn.. Æsj.

Men jeg synes du skal melde på Mayah! Hun er jo så fin, jo.

Så ikke denne før nå, men jeg endte med å ikke melde på Mayah. Har desverre ikke penger. Elwira har vært syk, og 7000 har gått til veterinær de siste ukene :mellow: Men hun skal stilles på romjulsutstillinga da! Blir morro å få bedømming på henne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, bare 12 shibaer på torsdag og 15 fredag. :blink: Trudde vi skulle renne ned hele messa, jeg! Jaja, da får jeg i alle fall snakka med alle som stiller (skulle jeg føle meg inspirert til det). :)

Tror det er fraller som skal renne med messa altså... Men det teller kanskje ikke siden vi stiller lørdag og søndag...? ;)

Vi er 76 stk på lørdagen og 83 på søndagen. Men jeg gleder meg likevel! Selv om jeg må skvise inn den shoppinga innimellom klasser... Godt jeg vet ca hva jeg skal ha :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke denne før nå, men jeg endte med å ikke melde på Mayah. Har desverre ikke penger. Elwira har vært syk, og 7000 har gått til veterinær de siste ukene :mellow: Men hun skal stilles på romjulsutstillinga da! Blir morro å få bedømming på henne :D

Huff. Ja, men det er viktigere å prioritere helse :)

Blir spennende å høre hvordan det går i romjula, da. Jeg hadde ikke fått dratt uansett.. Da måtte jeg hatt med en 9 uker gammel valp, og det er nok litt drøyt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, bare 49 bernere på torsdag, nå ble jeg nesten litt nervøs her! Hadde vært såå gøy med et svensk championat på Oliver..

58 bernere på fredag.

Og det er sikkert inkludert valper i de tallene, i hvert fall finner jeg de ikke i noen annen ring.

Jeg vet om to norske valper som er påmeldt, og det er sikkert noen svenske også. Så kanskje bare 20 hannhunder hver dag, og fem-seks av dem er allerede championer.

Har du meldt på Anna også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sikkert inkludert valper i de tallene, i hvert fall finner jeg de ikke i noen annen ring.

Jeg vet om to norske valper som er påmeldt, og det er sikkert noen svenske også. Så kanskje bare 20 hannhunder hver dag, og fem-seks av dem er allerede championer.

Har du meldt på Anna også?

Enda mere iiiik!

Vet du om noen flere norske som kommer?

Nei, ikke Anna, men Bella :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sikkert inkludert valper i de tallene, i hvert fall finner jeg de ikke i noen annen ring.

Jeg vet om to norske valper som er påmeldt, og det er sikkert noen svenske også. Så kanskje bare 20 hannhunder hver dag, og fem-seks av dem er allerede championer.

Har du meldt på Anna også?

Oppdretter- og avls-klasser er jo gjerne inkludert i antallet også ;) Krysser fingrene for at dere får det resultatet dere ønsker dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 27 på torsdag og på fredag. 12 shibaer torsdag 15 fredag. :)

Nice - jeg er 6/45 og 8/49 av 49 og 54. Da bør vi jo rekke hverandre LETT.

Jeg er mer spent og forventningsfull for Foenix og hennes konkurrenter, enn jeg er for X'en, kjenner jeg :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...