Hundenavn moderator søkes
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Får han litt mental aktivisering? Pakk tørrfôrbitene inn i en avis, noen tomme doruller og sånt, så han må jobbe litt for det? At han er matvrak er en stor fordel for trening!
-
Av Martine432 · Skrevet
Ja nok av leker og bite ben. Har forsøkt oss med tørr for og strø rundt. Det tar ca 1 minutt så er det tomt og så er det igang igjen. Kan for øvrig legge til at han er et sikkelig matvrak og skulle nok ønske selv at han kunne spist hele dagen. -
Jeg går ut fra at han har leker og noe å tygge/gnage på der? Hjelper det å strø litt tørrfôr utover?
-
Av Martine432 · Skrevet
Han er for det meste over alt. Men han har noe intense virkeperiode og da må vi skåne et barn på 5år best mulig. Derfor vi ønsker å prøve få han til å trives litt mer der på dagtid også, slik at barn også kan leke litt på gulvet. -
Må han være der? Jeg tenker det kan være greit som en del av alenetreningen etterhvert, men så lenge dere er hjemme disse første ukene så ser jeg ingen grunn til å stenge ham inne der med mindre dere har behov for å skjerme ham for noe, unna gulvvask, støvsuging og sånt. Men selv det er også ting han bør bli vant til, strengt tatt. La valpegrinda være åpen så mye som mulig både dag og natt, så lærer han nok å finne roen etterhvert.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts