Bananen Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Okei. Kanskje lære meg det i jula, siden jeg sikkert skal være alene allikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ønsker meg og lillaaaaaa! Ukii! Men de ser forvekslende like ut på bildet True! Okei. Kanskje lære meg det i jula, siden jeg sikkert skal være alene allikevel. Hehe kanskje det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Okiii! Jeg har lilla garn så det passer jo pøørfekt! Skal strikke til deg en av dagene jeg Omgomgomgomgomg! :D Jeg har svææære klumpføtter, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Omgomgomgomgomg! :D Jeg har svææære klumpføtter, da. Hvilke str bruker du? Og hva er omkretsen over vristen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Söta katterna och duktig du är som kan sticka sånna tofflor, dem såg varma och goda ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Jeg bruker sånn 42-ish! Og omkretsen på den greia er 28 (det er rundt hele foten, der som den er?). Nå er jeg glad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Söta katterna och duktig du är som kan sticka sånna tofflor, dem såg varma och goda ut! Tusen takk! Jeg bruker sånn 42-ish! Og omkretsen på den greia er 28 (det er rundt hele foten, der som den er?). Nå er jeg glad! Den er grei.. i will try..! Alt ordner seg.. Skal alltid få strikket noen som passer pørfekt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Jeg kunne også tenke meg sånne flotte tøfler De jeg har nå, har hunden min ødelagt... Lyst å lage til meg også? Hva tar du for å lage forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Jeg kunne også tenke meg sånne flotte tøfler De jeg har nå, har hunden min ødelagt... Lyst å lage til meg også? Hva tar du for å lage forresten? Såklart.. Må skrive opp bestillings liste jeg nå! Hehe.. Har ikke tenkt på pris engang jeg.. 50,- pluss porto? Hvilke farge vil du ha da? Og hvilke str ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Såklart.. Må skrive opp bestillings liste jeg nå! Hehe.. Har ikke tenkt på pris engang jeg.. 50,- pluss porto? Hvilke farge vil du ha da? Og hvilke str ? Det er ikke noe hast med det da, så bruk den tiden du trenger du Nja, ikke helt sikker på hva slags farge jeg vil ha... Blir det fint med svarte tøfler tro? Jeg må nok ha størrelse 41 jeg. Skal du ha mål over vristen også eller? Hvor måler jeg det i så fall? 50,- + porto er greit for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Tøfflene var kjempe deilige! Og kult at Bluey skjønner noe, min katt skjønner ikke noe når jeg trener han XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Tøfflene var kjempe deilige! Og kult at Bluey skjønner noe, min katt skjønner ikke noe når jeg trener han XD I know.. Må bare være flink å fortsette treningen! :D Aslan er bare teit, for han liker jo ikke pølse, ikke roastbiff eller noe.. OStepop liker han, men er grense for hvor mye jeg vil dele Hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Jeg synes vi hvertfall kan betale 200kr pluss porto for tøfler!! Hun bruker tross alt mye tid på å strikke dem, og garn koster jo litt også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Jeg har den på den andre pc min! Skal finne til deg i morgen Sinnsykt enkle! Og ja etter en oppskrift Hehe... Jeg vil også ha sånne! Men jeg ser helst at du lager og jeg kjøper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 (endret) Jeg vil også ha sånne! Men jeg ser helst at du lager og jeg kjøper.. I will! Skal lage opp bestillings liste.. sko str og omkrets rundt vrist og under fot ? Det er ikke noe hast med det da, så bruk den tiden du trenger du Nja, ikke helt sikker på hva slags farge jeg vil ha... Blir det fint med svarte tøfler tro? Jeg må nok ha størrelse 41 jeg. Skal du ha mål over vristen også eller? Hvor måler jeg det i så fall? 50,- + porto er greit for meg Glemte å svare deg jeg! Mål fra rett foran vrist og rundt under foten der.. så jeg vet sånn ca hvor stor de må vøre i omkrets Tror nok svarte blir kult jeg! Ut å kjøpe svart garn! Til dere som var interresert i tøfler! Her er litt mer info! http://hundesonen.no...item&item_id=67 (Og dere jeg har avtalt med allerede skal såklart få det til den prisen, men jeg regnet litt på det, og jeg sitter ikke igjen med noe om jeg selger til den prisen..) EDIT: La til ett svar + ett til... Endret 2. November 2011 av Cattn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 I will! Skal lage opp bestillings liste.. sko str og omkrets rundt vrist og under fot ? Uhm, skal se om jeg får tak i målebånd i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Uhm, skal se om jeg får tak i målebånd i dag.. Er ikke sååå viktig, men litt greit for da er det enda en dobbelsjekk på at de passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Er ikke sååå viktig, men litt greit for da er det enda en dobbelsjekk på at de passer Hmm, jeg bruker størrelse 39 for det meste, men kan vippe opp til 40. Beina mine passer i de fleste sko med mindre det er sko som er veldig, veldig smale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Tusen takk for oppskrift! De der skal til og med jeg klare å strikke! Kanskje det blir julegavene i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Hmm, jeg bruker størrelse 39 for det meste, men kan vippe opp til 40. Beina mine passer i de fleste sko med mindre det er sko som er veldig, veldig smale.. Den er grei! Tusen takk for oppskrift! De der skal til og med jeg klare å strikke! Kanskje det blir julegavene i år? De er veeeldig enkel, strikker bare fram og tilbake hele veien;) Flotte julegaver er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts