Espen Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Er du fan av Hundesonen på Facebook?? http://www.facebook.com/hundesonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Joda, jeg er da det... Men det skjer ikke så mye inne på den siden der akkurat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Nix. Er ikke fan av facebook heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Hundesonen skal være ett sted og det er på *trommevirvel* Hundesonen. Enkelt og greit. Hilsen en av 11 i landet som ikke er på Facebook. (har forresten vært der en gang - i ca 14 dager) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Hundesonen skal være ett sted og det er på *trommevirvel* Hundesonen. Enkelt og greit. Akkurat det prøvde jeg også å argumentere med den gangen det skulle opprettes FB-side for sonen.. What's the point? Sonen er jo HER, ikke på FB liksom, hva skal man med to steder for samme tingen (og jeg mener akkurat det samme om chat'en også - fortsatt... få den vekk ). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Hundesonen skal være ett sted og det er på *trommevirvel* Hundesonen. Enkelt og greit. Hilsen en av 11 i landet som ikke er på Facebook. (har forresten vært der en gang - i ca 14 dager) Vi er minst 12, det er jeg sikker på! Jeg kjenner ihvertfall 7 andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Vi er minst 12, det er jeg sikker på! Jeg kjenner ihvertfall 7 andre. Yeeehaw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Synes fb sonen er greit sted å klage under nedetider Og jeg er en av de faste på chatten, vi er ganske mange og jeg synes det er kjempekoselig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Sjætten er koseleg, ja . Når det gjeld feisbukk, så er nok eg ein av dei 12... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg er også en av de 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Jeg kunne egentlig ønske jeg var en av de 12, men stort sett all info og beskjeder relatert til skole (og nå russetid) kommer på facebook. Er man ikke der da, er det ikke lett å holde seg oppdatert! Men joda, er fan av Hundesonen på facebook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts