SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 ..kan dere legge ut her! Mine er her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg har bare et 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Poster ett av Soppens bilder her: Jeg skulle rett i Gullbryllup og hadde dårlig tid, og vurderte sterkt å stille i gruppa iført bunad, men feiga ut da jeg fant ut at sort skjørt og sort valp ikke var en super kombo. Jeg skiftet kjapt i sekreteriatet og vips, der va Yodel klar i bunad. BIR bilde lørdag Fra BIS ringen lørdag (bilde av Soppen) MÅ skryte litt av plassjef mannen, det var virkerlig lækkert i leto i helgen syntes jeg. Dette var prikken over i'en. Telt over premiebordet med lyssetting og dommerne satt rundt runde bord. Stas. Vakker-Line og vakker-Smule Sandra og Imouto Kaskos søster Krona ble lånt ut til "fremmed barn" i barn og hund og VANT i stor konkurranse. Fineste Krona, det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Herlige bilder! Soppen: kan jeg stjele de kule bildene av Mayah? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Sandra og Imouto Jeg stjeler dette bildet, for se så fint hun står! (Hadde bare mamsen hennes vært litt ryddig på håret, så hadde det hele vært perfekt!) (Men blei ikke det noe fint bilde av oss da vi "varma opp" med å leke sammen utenfor ringen...? ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Herlige bilder! Soppen: kan jeg stjele de kule bildene av Mayah? Klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg stjeler dette bildet, for se så fint hun står! (Hadde bare mamsen hennes vært litt ryddig på håret, så hadde det hele vært perfekt!) (Men blei ikke det noe fint bilde av oss da vi "varma opp" med å leke sammen utenfor ringen...? ) HÆ, jeg som satt av 20 sekunder på å beundre håret ditt! Elsket det, jeg! Nydelig farge, halvrufsete og "sommerish"! Og nydelige bilder av flotte hunder! Skulle ønske jeg var der 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 HÆ, jeg som satt av 20 sekunder på å beundre håret ditt! Elsket det, jeg! Nydelig farge, halvrufsete og "sommerish"! Høh, "halvrufsete" er det ikke, vi snakker kaker av dreads, som jeg vurderer å klippe opp i kveld. Men takk takk, jeg liker stort, rufsete hår! :flosers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg har hatt dreads jeg, og en gang hadde jeg rødt hår og dreads. Jeg savner det fryktelig mye, så kanskje det er derfor jeg beundret håret ditt Det er FINT! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Crappy kvalitet, men litt Smule er det i det minste. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg stjeler dette bildet, for se så fint hun står! (Hadde bare mamsen hennes vært litt ryddig på håret, så hadde det hele vært perfekt!) (Men blei ikke det noe fint bilde av oss da vi "varma opp" med å leke sammen utenfor ringen...? ) SÅnn som dette? Litt ringside pep-talk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 (endret) SÅnn som dette? Litt ringside pep-talk? Haha, for HER ser jeg lugn og avslappa ut! Edit: Men fy søren, så fin muskelrompe knertmonsteret mitt har her... Endret 31. Oktober 2011 av SandyEyeCandy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Haha, for HER ser jeg lugn og avslappa ut! Trooor det var jeg som stakk av med kameraet til Yodel, men jeg er pysete når det gjelder å bryte meg frem blant folk og i ringene (selv om det ikke står noen i de). Så tror'ke jeg tok så himla mange finebilder der. Sawwi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Gross lørdag Latrudaer Gross søndag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Tusen takk for bilder, Argyros, veldig takknemlig - og ingen tvil om at du tar bedre hallbilder enn meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vakker-Line og vakker-Smule Pen hund, pen eier og i tillegg - de lekre neglene til eieren da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Morsomme og fine bilder! Og SandyEyeCandy, du er KUL på håret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Pen hund, pen eier og i tillegg - de lekre neglene til eieren da! Takk Og *flir* neglelakken til Lillestrøm er allerede planlagt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 HÆ, jeg som satt av 20 sekunder på å beundre håret ditt! Elsket det, jeg! Nydelig farge, halvrufsete og "sommerish"! Det samme gjorde jeg! Hvorfor er Stine så brun? Urettferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 (endret) Jeg gleder meg til å se Lines negler på Lillestrøm! Edit: Og heeerlige Latruda bebisser! (Gross er forøvrig bare da ) Red: Mente selvsagt negler, ikke bilder. Endret 31. Oktober 2011 av Yodel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Yodel, de blir ikke så spennende altså Men en nydelig gråfarge som matcher kjolen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Kjenner jeg deg rett blir det ikke "bare" grå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Hvorfor er Stine så brun? Urettferdig! Hoho, der kvapp jeg og trodde du snakket om meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts