Gå til innhold
Hundesonen.no

Salg av minihunder på internett.


Ia
 Share

Recommended Posts

Tenkte å bestille meg en gift basket med teacup hunder, de lager da sikkert det til meg? 5-6 hunder i kurven, en scnauzer, pomme, chi og noen blandiser? Høres bra ut det. Kanskje jeg slenger på en til, så det var noen på salg også! Noen andre som skal kjøpe noe, så kan vi jo spleise på frakten??

Jeg er med! Men bare hvis de selger "julekurver"

Tenkte kanskje å bestille noen valper å gi i julegave i år! :thumbs: De er jo så små at de krever jo ingenting,så det er jo en perfekt gave til alle i familien. Genialt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Dette må da være tull?! Ingen ved sine fulle fem ville vel kjøpt en valp fra noe slikt? Eller overvurderer jeg menneskeheten?

De har til og med en recommendation fra en dyrlege.. lurer på hvor mye de betalte han/hun for at han skulle skrive noe om de. Uff, skulle ønske jeg kunne redde verden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Dette må da være tull?! Ingen ved sine fulle fem ville vel kjøpt en valp fra noe slikt? Eller overvurderer jeg menneskeheten?

De har til og med en recommendation fra en dyrlege.. lurer på hvor mye de betalte han/hun for at han skulle skrive noe om de. Uff, skulle ønske jeg kunne redde verden :(

Da overvuderer du nok menneskeheten. Pluss at det er snakk om en helt annen hundekultur. Når jeg bodde i Canada var flere av de jeg møtte sjokkert over at jeg gikk tur med hunden min hver dag, for ikke å snakke om flere ganger om dagen. De var oppvokst med at hundene sto i en hage stort sett døgnet rundt, fikk kun korte tisseturer og kanskje en litt lengre tur en gang eller to i uken. Sikkert mange som er gode hundeiere og mange som driver med hund på en super måte der også, men ett lavere nivå på hundehold generelt over der borte en her har jeg inntrykk av også. Naboen fikk ny valp, og på ett par måneder kom ikke den valpen noe lenger enn til hageflekken utenfor døren fordi eieren mente den var "for ung" til å skulle gå tur. Selv om jeg hintet frem på at en tre-fire måneder gammel valp bør fint klare å gå litt. Det å gå på kurs med hunden var også noe de færreste gjorde. Vi bodde i en by med ca. 100 000 innbyggere, masse hunder, og kun en hundeskole, og allikevel var det ikke mer fire-fem stykker på hvert kurs vi gikk på. Det å ha hund er liksom ikke tatt like seriøst. Mange kjøper hund fra dyrebutikker, og så omplasser kort tid etterpå, for jøss, hunden kom jo ikke ferdig trent og skaper problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Where are you located and can I come visit the puppies?

Boutique Teacup Puppies is located in Mississippi, but we are not a facility or pet store. We occasionally have puppies for viewing if $1000 deposit is paid upfront as we do not allow customers in our home unless deposit has been paid or final payment has been paid for safety and security reasons.

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør meg så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :( Jeg har selv veldig veldig lyst på penger, men på bekostning av helsa til folk og dyr? No sir.

Trur nok dei aller fleste har lyst på pengar. Sjølv kunne eg gjerne tenke meg å gifte meg med ein gammal riking, forgifte han når alt står på meg i testamentet og legge han i frysen, men så veit vel dei fleste "normale" folk forskjellen på rett og galt, og må gjerne basere seg på å vinne i lotto eller får millionar i arv i staden for.

Desverre har vi dei som kun tenkjer på seg sjølv, som dei som driv den der nettbutikk tingetangen. Var som eg las på ein klage i går: "Once she has your money she's done. Doesn't matter what problems you might encounter, whether receiving a different pup than you selected and paid for , sick pup, dead pup, pup that you're told will weigh 2 lbs full grown and it already weighs 3 lbs on arrival at 3 or 4 months of age.... she is done with you and moving on." :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Guest Ulla-Britt

Ble nesten mer trist da jeg googlet det. De fleste klagene jeg kom over gikk på at hunden de hadde kjøpt slettes ikke var så små som de hadde blitt lovet. De satt der med chier og pommer av helt normal størrelse og følte seg lurt og krevde at denne oppdretteren ble stoppet fordi de ikke hadde fått den (syke) dverghunden de var lovet. Hun ene presterte å si at hun valgte å kjøpe derfra fordi det var umulig å finne så små hunder hos seriøse oppdrettere av rasen. Go figure. :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de ser mest funksjonshemmet ut / "tilbakestående".... Det må jo være avl på type mongoloid-het som bare forsterkes for hvert ledd. Alvorlige kromosonmangler, garantert med komplikasjoner for hjerte, nyre og leverfunksjon. Noen av de gir meg flashback til mutasjonene man så på menneskebarn etter Tsjernobyl-katastrofen.

Det er jo litt ironisk at denne avlen har gått så langt at disse idiotene kjøper seg hunder som ser direkte mongoloid ut, ikke akkurat det bildet de ønsker å sende ut kanskje? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk!

Uff, den der ser jo hjerneskadet ut?

Men denne MÅ jo være photoshoppa. Gjelder forøvrig det øverste bildet også; snuta og snutepartiet er for liten i forhold til hodet (sammenlign med videoen under).

Gikk inn å snoket litt på siden men så tenkte jeg at, nei jeg ønsker ikke å bidra med flere treff på siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk! Uff, den der ser jo hjerneskadet ut? Men denne MÅ jo være photoshoppa. Gjelder forøvrig det øverste bildet også; snuta og snutepartiet er for liten i forhold til hodet (sammenlign med videoen under). Gikk inn å snoket litt på siden men så tenkte jeg at, nei jeg ønsker ikke å bidra med flere treff på siden!
Så ut som vannhode... sykt... helt sykt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEACUP PUPPY HATERS

In this business we have came across several groups and rescue organizations who do not take too kind to our business. With this being said they have spread horrible lies about us and many other companies throughout the USA who sell teacup dogs and small breed puppies. It is very unfortunate to see how hateful these groups can be. We are always under attack of their nasty behavior and comments. They have formed several groups on facebook and other petitions to have puppy sellers banned and shut down. It is quite ridiculous to me why they spend so much time hating others for no reason other than they are deranged and think they are doing something good. We ask what is so bad about placing our amazing puppies in home around the world and making families happy? They have their own accusations and assumptions but, still do not know the facts about our business and how we operate. They feel that small dogs are an abomination and should be banned! What do you think about this? Please feel free to email us your comments as we would like to share with you a link to sign to save small dogs from hater groups just like this. If you love small dogs we need to take action today to stop these crazy individuals. I find it funny that most of our pages across facebook and other social media sites have so many more fans for loving our dogs than they do for hating them. It is just insanity to me and we need to come together to make a statement what is right and wrong. Email us boutiqueteacuppuppies@gmail.com for more info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...