Gå til innhold
Hundesonen.no

Leto hallen 29 og 30 okt 2011


Monica123
 Share

Recommended Posts

Siden ingen har laget en tråd enda så gjør jeg det :D

Vi fikk ingen plassering i dag,men en flott kritikk :

tispe av bra modell-velskåret hode,kunne hatt bedre utfylling i brystet,herlig topline,snygt bitt,behøver stabilisering i front,lever et godt liv,vakker pels/farge,bra temp.

Vet om flere soniser som er glade i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi endelig kommet oss hjem etter en kjempetrivelig helg I går fikk Smuledyret excellent, pga for lite kropp og masse og trenger utvikling (ja, hun er 9 måneder ), med følgende kommentar på

De fleste dommerne er mye mer slække på tegninger nå enn for 20 år siden. Du vil finne en og annen som kicker i vinkel på det (jeg stilte X'en for en dommer som ville nulle henne som valp pga hvitt ba

Gross ble bir i dag også . Fineste Tjukkågo det Gratulerer så mye til alle dere andre :banana: :banana:

Imouto var så ukarakteristisk grinete i dag at jeg vurderte å trekke henne, men det er tross alt noe annet at hun lager grevlinglyder til hunder enn mennesker, og det siste ville hun jo aldri drømt om. Så vi stilte, og hun var ganske flink, og fikk excellent igjen, fortsatt uten pels! :D

Men det hyggeligste i dag, sånn på siden av alle de gode sonisene vi alltid treffer, var at det var så mange shibafolk der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge det faktisk er denne det er resultater i er det vel denne som gjelder?

Det vet jeg ikke. Men hun skrev øverst at hun ikke hadde funnet noen tråd om det enda. En av de må slettes uansett.

Gratulerer med flotte resultater! Jeg blir så imponert av sonenhunder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto var så ukarakteristisk grinete i dag at jeg vurderte å trekke henne, men det er tross alt noe annet at hun lager grevlinglyder til hunder enn mennesker, og det siste ville hun jo aldri drømt om. Så vi stilte, og hun var ganske flink, og fikk excellent igjen, fortsatt uten pels! :D

Men det hyggeligste i dag, sånn på siden av alle de gode sonisene vi alltid treffer, var at det var så mange shibafolk der. :)

Resultater Sandra, Resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto var så ukarakteristisk grinete i dag at jeg vurderte å trekke henne, men det er tross alt noe annet at hun lager grevlinglyder til hunder enn mennesker, og det siste ville hun jo aldri drømt om. Så vi stilte, og hun var ganske flink, og fikk excellent igjen, fortsatt uten pels! :D

Men det hyggeligste i dag, sånn på siden av alle de gode sonisene vi alltid treffer, var at det var så mange shibafolk der. :)

Wuuuhuuu! Ja, og jeg ble jo nesten Shibaeier! :lol:

Kamar ble BIR og BIG-1, han. Lille fine! Kritikken husker jeg ikke, så det får Yodel ta i morra. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis - mange flinke soniser (og pene sonishunder) der i dag, ja!

Moxy slo til med cert, beste tispe og BIR i dag - kjempemorsomt med lille snorkfrøken!

Beardisbedømmelsen skjønte jeg raskt kom til å gå helt i vasken - en dritlekker beardis juniorhann fikk blått, helt okey AK-hanner fikk ck'ene sine og når jeg kom inn med den skjønne Penny i juniorklasse tispe spurte dommeren om det var en "male or female?"

Vet ikke om han trodde han hadde startet på en ny rase, om han hadde glemt de foregående beardsene eller muligens glemt hvordan bedømmelsesrekkefølgen er i ALLE FCI-land er (hanner først - så tisper)...

Excellent fikk vi dog, men vi kunne nok likefullt fått en blå eller gul, da han åpenbart enten ikke visste hvilken rase eller evt. hvilket kjønn det var han hadde foran seg i ringen..

Men en tispe fra mitt oppdrett ble da BIM i alle fall - DET var jo hyggelig!

En kjempekoselig utstilling og masse koselige folk å prate med.

Sees i morgen!

Susanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultater Sandra, Resultater!

Hehe. Komatsu BIR og nedrøyta Lynet (med tolv uker gamle valper!) BIM. Ingen juniorhanner med CK. Vi stiller ikke for henne igjen, trur jeg, for når hun kan la Lynet i den kondisjonen (formidabel mtp at det er så kort tid siden valpene blei født, men fortsatt ganske pjuskete) vinne over feks Mitsu og Kaya, liker hun i alle fall ikke knertis i full pels heller. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Men hun skrev øverst at hun ikke hadde funnet noen tråd om det enda. En av de må slettes uansett.

Gratulerer med flotte resultater! Jeg blir så imponert av sonenhunder! :D

Slettet MM sin tråd da den hadde ingen svar :)

Dette er dermed resulttråden

Moddis Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D

Mayla fikk blå med en litt skuffet mamma. Men så så hun en berner med en hvit forpote som stilte, så nå skal hun stille Zinnia.

Noe jeg har ment at hun kan prøve hele tiden. Hun kan nok ikke gjøre det kjempebra, men hun kan jo få en fin kritikk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempehyggelig dag alle sammen! Soniser er koselige folk altså :ahappy:

Jeg er strålende fornøyd med dagen! :D Var jo så himla nervøs, men han fikk exellent og vant klassen (i stor konkurranse med seg selv :P). Dommer ville ikke gi CK fordi Günther trakk seg da dommer skulle se på tennene. Og jeg var så himla nervøs at jeg gjorde jo ikke saken noe bedre! Ellers syns jeg at G gjorde en god jobb! Nå skal vi jobbe med tannvisning, oppstilling og at jeg må kutte ut å være nervøs :aww:

Kritikken tar jeg seinere, jeg er trøtt i barten og orker ikke å finne det fram nå!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever et godt liv.. Litt tykk kanskje? :lol: Flott kritikk, og dere gjør det bedre neste gang!

Nei hun er faktisk ikke så tykk fikk flere til og kjenne på henne i dag å ingen synes hun er spesilet tykk,men dommeren plukket ut veldig tynne små sheltier så det er vel det han liker kanskje :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D

Mayla fikk blå med en litt skuffet mamma. Men så så hun en berner med en hvit forpote som stilte, så nå skal hun stille Zinnia.

Noe jeg har ment at hun kan prøve hele tiden. Hun kan nok ikke gjøre det kjempebra, men hun kan jo få en fin kritikk :ahappy:

En blå er jo ikke dårlig, det må du si til mamman din :D

Var det hannvalpen som hun så med hvit forpote? For den kjenner jeg, og han er faktisk en forhund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo resultatene mine da :P

Bali er egentlig "pensjonert" fra småutstillinger, men stilte henne bare for morro idag. Hun slo til å ble BIM med sitt 7. cert :D :D Lille Bali min som er så lykkelig og elsker å være på utstilling og vise seg frem!

Offeloff ble nr. 2 i sin klasse uten CK, helt greit :)

Og gratulerer til alle som er fornøyde!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dixon fikk blått, Dommeren synes han var altfor trang foran og hadde for lite utviklet brystkasse, noe alle dommere sier, men det er jo fin trening uansett :) også var det veldig hyggelig og høre to oppdrettere skryte masse av hvor fin han er og mest sannsynlig kommer til og bli.

Lille Vitani debuterte i Junior ringen og fikk Excellent og ble 2 beste junior tispe av 3stk så vi er veldig fornøyde med den siden dommeren var veldig fornøyd med henne men hun paddler litt med frambeina fortsatt, men hun er tross alt bare 9mnd og 2 dager gammel.

Dommeren i dag var veldig glad i fargen blå og ga 7 hunder blått av 14, kun 2 hanner fikk rødt (og CK).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Komatsu BIR og nedrøyta Lynet (med tolv uker gamle valper!) BIM. Ingen juniorhanner med CK. Vi stiller ikke for henne igjen, trur jeg, for når hun kan la Lynet i den kondisjonen (formidabel mtp at det er så kort tid siden valpene blei født, men fortsatt ganske pjuskete) vinne over feks Mitsu og Kaya, liker hun i alle fall ikke knertis i full pels heller. :D

Ja, det BIR og BIM bildet skulle jeg likt å se.... Ikke akkurat typelike de to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt herlige bøllefrø debuterte i valperingen i går :) Hun er jo så glad hele tiden, og dommeren lo godt av den lille lykkelige frøkna.

Kommentaren fra dommeren: Excellent baby. Good head, eyes, ears. Good markings. Compact overall. High set tail. Good coat. Sound moves.

Hannvalpen vi stilte mot vant, så lille Lexi-mor ble BIM :) Jeg måtte le godt når jeg tittet ned på henne i ringen, og hun danset rundt meg med beina overalt, jeg tror hun koste seg :lol:

Litt på flørtern utafor ringen, den lille damen skrever jo for alt og alle :lol:

Veldig koselig dag!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...