Wednesday Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg flytter nå fra Fredrikstad til Stavanger. Men jeg må dra tilbake til Fredrikstad en tur for å fikse noen greier, skal på et møte, på kurs, og hente resten av flyttelasset mitt. Da hadde det vært veldig greit å slippe å drasse på biskene! Dette blir sånn ca fra 10.-17. november. Ikke sikkert det blir alle de dagene, men det blir mellom der i hvertfall. Det er da snakk om en kastrert hannhund og en tispe, begge på straks 3 år. Tispa kan være litt sur på andre tisper, men hannhunden kommer godt overens med de aller fleste. Enkle og greie hunder. Klarer fint å være alene her hos meg, men vet ikke hvordan det blir i fremmed hus? Det er en mulighet for at tispa har løpetid akkurat da. Den er ventet når som helst. Jeg leter etter noen som bor i Stavanger-området, men det er også mulighet for at jeg kan ta dem med meg på toget ned til Østfold Edit: Legger til at de godt kan være på hver sin plass! Tror de hadde hatt godt av å være litt atskilt for en gangs skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 *Snakke med mannfolket sitt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 *Snakke med mannfolket sitt* Du har tispe sant? I såfall kanskje bare gutten min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 ååååå hvorfor så langt unna da klør "litt" i baseluskfingrene for å si det slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 ååååå hvorfor så langt unna da klør "litt" i baseluskfingrene for å si det slik Tja, hvor bor du da? Jeg er litt fleksibel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg bor i Lier men har bil *englefjes* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Hm hm hm.... Toget har jo en liten stopp i Oslo da... Er det langt unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Kunne mer enn gjerne passet hannhunden Har selv en sterilisert tispe så funker kanskje dårlig med tispen ? Bor i Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Verken oslo eller fredrikstad er spesielt langt herfra Sendt Pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Da ser det ut til hannhunden har fått pass Da er det bare lille Joshi igjen! Kunne mer enn gjerne passet hannhunden Har selv en sterilisert tispe så funker kanskje dårlig med tispen ? Bor i Stavanger Tja, hvordan er din tispe med andre tisper da? Kunne jo eventuelt testet litt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Send hun til Beeeeergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Hvor langt er det til Bergen fra Stavanger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 4-5 timer å kjøre *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Ah. Ikke så veldig aktuelt, altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Kan godt få komme hit, bor på Stord Kan møte deg på halvveien en dag om du synes det blir langt å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Jeg har hannhund og bor i Egersund 1 time fra stavanger men jeg er i Stavanger ofte på trening med hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Jeg bor i Lier men har bil *englefjes* Hm hm hm.... Toget har jo en liten stopp i Oslo da... Er det langt unna? Du må jo bytte tog i Oslo for å komme til Fredrikstad. Stavangertoget kjører vel dessuten innom Drammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Du må jo bytte tog i Oslo for å komme til Fredrikstad. Stavangertoget kjører vel dessuten innom Drammen? Jepp, stavanger toget passerer både Drammen OG Lier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Du har tispe sant? I såfall kanskje bare gutten min? Ser ikke ut til at det passer hos oss den perioden... Jeg ville jo ha en jodler å kosemose på Håper du finner noen som kan! Så kanskje det passer hos oss neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Jeg bor jo i Lier så da kan du eventuelt om du vil ha ett stopp bli med opp å se hvor han skal være fram til neste tog går? Regner ikke med at togene stopper så lenge av gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Joda, Stavangertoget passerer både Lier og Drammen, men det er så kort stopp, så da måtte jeg jo bare hevet ut bikkja og dratt videre... Men i Oslo er det bytte av tog, og det går sikkert an å ta en ekstra lang stopp der også Jeg har hannhund og bor i Egersund 1 time fra stavanger men jeg er i Stavanger ofte på trening med hunden. Det kan hende Joshi har løpetid akkurat da. Hun har pleid å ha det på denne tiden, så den burde komme når som helst. Så det kan kanskje bli litt stress? Men si fra når du er i Stavanger? Så kan vi kanskje møtes? Ser ikke ut til at det passer hos oss den perioden... Jeg ville jo ha en jodler å kosemose på Håper du finner noen som kan! Så kanskje det passer hos oss neste gang! Du kan kose med jodler når som helst Bare si fra når du har lyst Vi er i Stavanger nå vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Du kan kose med jodler når som helst Bare si fra når du har lyst Vi er i Stavanger nå vi. Det skal jeg gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts