:)Kine Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Jeg får vel bare si i fra her og; Kuma har fått lus. Jeg aner ikke hvor hun har fått det fra, så det er godt mulig hun hadde det da vi hadde utstillingstrening. Jeg håper ikke noen av deres hunder ble smittet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Oi, skummelt! Satser på det går fint. Hvilke symptomer er det? Kun kløing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Oi, skummelt! Satser på det går fint. Hvilke symptomer er det? Kun kløing? Jepp! Spesielt rundt ører og i nakken. Det så mest ut som møkk når jeg pellte det av. Beige/brun og litt gummiaktig konsistens. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margunn Skrevet 5. November 2018 Rapporter Share Skrevet 5. November 2018 (endret) På 2.11.2011 at 3:23 PM, Hønemor skrev: lfeelJa, siden jeg startet denne tråden må jeg jo følge opp! Responsen var ikke så stor, så regner ikke med at det blir noe treff i morgen. Eller? Jeg følger tråden, og er det noen i Vestfold som tar iniativ til et treff der vi trener på utstilling - så kommer jeg gjerne Jeg blir veldig gjerne med og perfekt mellom 19 og 21. Ble dere enig om noen dag ? Endret 5. November 2018 av Margunn Feil skriving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mindi Skrevet 5. November 2018 Rapporter Share Skrevet 5. November 2018 34 minutter siden, Margunn skrev: Jeg blir veldig gjerne med og perfekt mellom 19 og 21. Ble dere enig om noen dag ? De ble nok enige om noe... For 7 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margunn Skrevet 6. November 2018 Rapporter Share Skrevet 6. November 2018 Ha ha - stadig aktuelt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. November 2018 Rapporter Share Skrevet 6. November 2018 7 timer siden, Margunn skrev: Ha ha - stadig aktuelt :-) Sandefjord hundeklubb har utstillingstreninger på onsdager fra 1930-21. Koster 150 eller 250 kr gangen og vi har som regel en person som fungerer som dommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra Marie Skrevet 27. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2021 Jeg vil gjerne melde meg til neste utstillings kurs. Mvh Sandra Marie Ydse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts