Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på piczo hjemmeside?


Heidihj

Recommended Posts

Når man går inn på bilder på en piczo hjemmeside er det mange som har skrift som det står f.eks treff 12. desember og når man trykker på skrifta kommer man inn på en ny side, der bildene er. Er det noen som hvet hvordan man lager det? Håper dere skjønte hva jeg mente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lagt en side som heter treff for eks, så går du inn på den siden du vil ha linken til treff. Så trykker du på Tools og så text, skriver inn treff. Nedenfor står det: Make this a hyper link. da trykker du der du kan velge å linke til en av dine egne sider, så bare finner du siden du har kalt for treff.

Ble veldig rotete dette her. Tror jeg forstod hva du mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg skjønte det :)

men lurer på hvordan man lager sånn link. når jeg lgger til linken kommer det jo ikke opp noe mer enn adressen. Hvordan får man til en sånn hyperlink og hvordan skifter man navn fra linkens opprinnelige navn til f.eks elwira som valp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg skjønte det :)

men lurer på hvordan man lager sånn link. når jeg lgger til linken kommer det jo ikke opp noe mer enn adressen. Hvordan får man til en sånn hyperlink og hvordan skifter man navn fra linkens opprinnelige navn til f.eks elwira som valp?

Du kan godt legge meg til på msn så kan jeg hjelpe deg :D

elin_zorro@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...