Gå til innhold
Hundesonen.no

WDS Salzburg 2012


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DV 11 Kingwanas Hellblazer Of D'Guard ble JWW 12! Han er da den 3. fra vårt oppdrett eller eie som blir JWW siden 2008! Wee!

Linux sin datter Bibi ble junior verdensvinner OG Best i rasen mot 40 andre kooikere (det er MYE kooikere)! Veldig stolt "farmor" her...

World Winner 2012!!

Tar det 1 døgn å kjøre helt ned til Salzburg for Osloværinger? Dang, og det tar oss ca 2 døgn å kjøre nordover fra Oslo liksom (kjøre litt treigt da) :lol:

Skulle mer enn gjerne dratt til Østerrike, men jeg tenker jeg gjør det uten bikkje og på ferie en gang :)

Yodel - har du sjekka Austrian?

ViaMichelin sa iallefall ca 20 timer effektiv kjøring fra Grua (ca 5 mil nord for Oslo) til Salzburg.

Hum... kan jo sjekke Austrian, men om SEC kan ta han med høres jo det ut som en super løsning også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For slike sOm meg som ikke skjønner seg på romertall, hva skal jeg trykke på for å se mopsen sin dommer?

Romertall som er så gøy! I = 1 V = 5 X = 10 L = 50 C= 100 D= 500 M = 1000

Verdiene av symbolene blir addert. Dersom et tall står til venstre for et annet trekkes dette fra.

Eks: IV = 5-1 = 4 IX = 10-1 = 9

Du skal altså i gruppe IX :)

Vi er nå i år MMXII (2012)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal med Tuva? Trym er ikke vits i, hannhunddommeren gir han kun exelent og ikke noe mer enn det. Men tispedommeren er Østeriker, og da kan hu gjøre det bra.

Jeg kan eventuelt kjøre ihvertfall, har stor Caravelle med endel plass. Gruppe 3 går på Fredag tror jeg det var. Noen interreserte?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal med Tuva? Trym er ikke vits i, hannhunddommeren gir han kun exelent og ikke noe mer enn det. Men tispedommeren er Østeriker, og da kan hu gjøre det bra.

Jeg kan eventuelt kjøre ihvertfall, har stor Caravelle med endel plass. Gruppe 3 går på Fredag tror jeg det var. Noen interreserte?

Kan jeg ha deg som reserve-løsning dersom Sandra ikke sitter på med deg/ ikke får ordnet annet skyss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ha deg som reserve-løsning dersom Sandra ikke sitter på med deg/ ikke får ordnet annet skyss?

Må nesten høre med sambis først, også vil jeg ikke reise aleine så jeg må få selskap av noen :lol: Og helst en sengeplass :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med mindre du har lyst til å øvelseskjøre med meg, så kan jeg ikke hjelpe til med kjøring altså... Og hvordan er Tuva med yngre tisper? Vil helst ikke at Imouto skal ligge i bur om natta, nemlig...

Jeg er vandt til å kjøre langt, så det er ikke noe stress :) Tuva bryr seg ikke noe spesielt om andre hunder, hvis hu bryr seg så skal hu bare leke. Har sett hu har "hata" en annen tispe, men det var en Basenji med løpetid som var mindre hyggelig mot Tuva :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hotellrom, men hadde ikke tenkt til å fly. Men så har jeg ikke lappen, så det blir helt avgjørende at jeg får sitte på med noen. Akkurat nå trur jeg ikke at noen av dem jeg opprinnelig skulle reise med kommer til å bli med, men dersom jeg får ordna skyss som også vil bo i en av de fire sengeplassene jeg har reservert, så kan jeg gjerne ta med Kamarillosen nedover. Og gjerne også stille han for deg (jeg klarer nemlig å sitte rolig og vise hunden også, sjøl om knertis og jeg foretrekker å leke, hehe).

Ah, er det ikke deilig med klarlagte og faste planer? :lol:

Jeg har lappen & liker å kjøre langt, men jeg vil ikke kjøre egen bil. Leiebil kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har booket hotell "oppi skauen" må ha allrighte områder å lufte hunden på ellers blir det bare tullball i ringen. Diskuterer fortsatt med meg selv om jeg skal fly til München og leiebil derfra eller om jeg skal kjøre hele veien.

Har ikke endelig bestemt meg for å dra heller, men jeg melder på i januar uansett :P

kommer til å dra hvis ikke noe kommer i veien for det, det kan det jo gjøre når man har flere firbeinte. Har bare lyst på opplevelsen og moroa samt møte igjen utenlandske bekjente med samme rase. Alltid moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen som har meldt på her ennå?

Jeg sitter fortsatt på gjerdet.

Første påmeldingsfrist er 27.januar, deretter stiger prisen med 10euro frem til 2. mars og ytligere 10 euro til 6.april...

Forøvrig har jeg vel landet på å kjøre ned om jeg skal. Mer fleksibilitet underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ingen tur på oss alikavel. Valper leveres (evt) i mnd skifte april/mai så jeg tipper egentlig ingen av hundene er i sin beste form da. Så vi satser på Finland til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! SEC! Har sååå lyst til å stille Kamar der, da han vil være en av de eneste basenjer som er jr, har han sttor sjans på tittel. Men så var det det å komme seg dit med unger og slikt da.

Si ifra om noen event. har plass til en veldig søt basselusk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å ta turen, ender nok opp med at jeg melder på og fixer det andre praktiske etterpå. Blir isåfall til at jeg skal stille på fredagen og lørdagen. Trooooor tilogmed jeg har fått meg reiseselskap...?

Jeg vil vil vil vil :w00t:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt depositum for overnatting, og sendt inn påmelding - men klarte å oppgi feil foreldre... Så nå har jeg sendt mail og spurt om de kan endre det eller slette påmeldingen, så jeg kan melde på på nytt. Det stok nemlig at en har syv dagers angrefrist, om påmeldingsfristen ikke har gått ut. Og det er jo greit at infoen er rett.

Har dere som har meldt på sendt inn kopi av stamtavle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...