rottmaneier Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 (endret) Idag stilte vi bare Ophelia ettersom det bare er hun som trenger å jakte på småcert. Det var 7 tisper som fikk ck, og Ophelia ble 3. BTK bak to champions, og fikk dermed CERTET :D Dette var hennes 2 cert, 13 mnd gammel. Så jeg ble selvfølgelig veldig glad Trodde ikke at hun skulle bli plassert engang, for hun var helt umulig i ringen. Bare tulla, satt når hun skulle stå, beit i utstillingsbåndet og løp som om hun hadde veeldig dårlig tid Endret 22. Oktober 2011 av AnetteH fikset dato i tittel 6 Siter
ipadda Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer så mye, Kristine Kjempemoro! Hvilke championtisper ble plassert? Mads herfra, ble BIR og fikk cert Moro! 3 Siter
Zitka Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulere me cert til både rottmaneier og RTL Og så tror jeg noen har bomma noe med datoer i overskriften *knis* Siter
rottmaneier Skrevet 22. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer med cert! Takk Gratulerer så mye, Kristine Kjempemoro! Hvilke championtisper ble plassert? Mads herfra, ble BIR og fikk cert Moro! Takk Tatijana Ang. championtispene så har du fått svar på face Og gratulerer med oppdrettet Mads, velfortjent Gratulere me cert til både rottmaneier og RTL Og så tror jeg noen har bomma noe med datoer i overskriften *knis* Takk Men jeg har vel ikke bommet med datoer i overskriften?? Siter
Zitka Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Takk Men jeg har vel ikke bommet med datoer i overskriften?? hehe så ingenting jeg Siter
Heidihj Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer så masse med cert til Ophelia! Morsomt Gratulerer RTL for knall resultater! 1 Siter
Bananen Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Kamar ble BIR og BIG2, han! Valpen foran ble BIS, så det er vel bra? Flinkeste oppdretter og valpen, det! Kritikken husker jeg ikke i hodet, så det får Yodel ta seg av. Stolt av de to, jeg! At han er pen og søt vet vi jo! 8 Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Kamar ble BIR og BIG2, han! Valpen foran ble BIS, så det er vel bra? Flinkeste oppdretter og valpen, det! Kritikken husker jeg ikke i hodet, så det får Yodel ta seg av. Stolt av de to, jeg! At han er pen og søt vet vi jo! Ojoj! Så moro gratulerer! 1 Siter
Vimsan Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Här var det fina resultater alltså! Grattis med cert till rottmaneier, och grattis till RTL och banana med Kamar 1 Siter
Troika-09 Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer så mye til skjønne Offe! Og gratulerer til andre som er fornøyde 1 Siter
MegaMarie Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Kamar ble BIR og BIG2, han! Valpen foran ble BIS, så det er vel bra? Flinkeste oppdretter og valpen, det! Kritikken husker jeg ikke i hodet, så det får Yodel ta seg av. Stolt av de to, jeg! At han er pen og søt vet vi jo! Jeg visste at han kom til å få mer enn "bare" BIR Gratulerer så mye! Og gratulerer til Offe med cert 2 Siter
rottmaneier Skrevet 22. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen, og gratulerer så mye til dere andre også! Siter
Toril Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer alle sammen,en ekstra til lille vakre Kamar som oppførte seg som en dreven venstre-traver 3 Siter
Bananen Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer alle sammen,en ekstra til lille vakre Kamar som oppførte seg som en dreven venstre-traver Så moro å høre! Håper det kommer bilder! Argyr sa nemlig at hun skulle knipse masse også. 2 Siter
tm100021 Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 BIR og BIG 2 og kritikken lød : 5 months old, good size, pleasing outline, very long clean head, nice eyes and expression, ears good size and well placed, nice reach of neck, exc topline exc croop and rear angulations, lovely free moving puppy for his age, proud of his tail. Kjempe fornøyd 8 Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Grattis med fine resultater! Siter
xxx12345 Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Grattis med kjempeflotte resultater! Sonenhunder er vakre de Siter
Argyr Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer til de fornøyde! Så moro å høre! Håper det kommer bilder! Argyr sa nemlig at hun skulle knipse masse også. Du får nok mase på Yodel, for jeg overtok hennes kamera da Kamar var i ringen. Tok noen utenom også da, men ikke så bra tror jeg. Kamar er forøvrig 3 Siter
Guest LXT Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer alle med bra resultater! Siter
Vimsan Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Grattis Lill så kul att det gick så bra för den lille. 1 Siter
icebluelagoon Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Fikk en Excellent på Shabtay, han konkurrerte storartet mot seg selv. Synes det er litt kjipt å ikke få BIR'et, men det er en ny dag i morgen! Kjempestolt av gutten min som oppførte seg som en drøm, og takk til kjempeflink handler, Lill! Og takk for SÅ hyggelig selskap, SandyEyeCandy 2 Siter
Monica123 Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Gratulerer så mye til flinke Kamar og Oliver :banana: Gratulerer til alle dere andre også 1 Siter
tm100021 Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Kamar ble BIR og BIG2, han! Valpen foran ble BIS, så det er vel bra? Flinkeste oppdretter og valpen, det! Kritikken husker jeg ikke i hodet, så det får Yodel ta seg av. Stolt av de to, jeg! At han er pen og søt vet vi jo! Kamar er innmari nydelig og sjarmerende! Hvis de er akkurat sånn som Han så vil jeg ha en! Ellers hatt en super dag med Jenny, Sandra og Liv og jeg fikk hilse på Toril og Hilde også og Sophia fikk en date med fineste Magnus- hun fikk en blomst til og med 3 Siter
xxx12345 Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Noen som kan sjekke tispene på sort ds for meg? Siter
Recommended Posts