Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 22 og 23 oktober


rottmaneier
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kamar ble BIR og BIG2, han! Valpen foran ble BIS, så det er vel bra? Flinkeste oppdretter og valpen, det! Kritikken husker jeg ikke i hodet, så det får Yodel ta seg av. Stolt av de to, jeg! At han

BIR og BIG 2 og kritikken lød : 5 months old, good size, pleasing outline, very long clean head, nice eyes and expression, ears good size and well placed, nice reach of neck, exc topline exc croop and

Idag stilte vi bare Ophelia ettersom det bare er hun som trenger å jakte på småcert. Det var 7 tisper som fikk ck, og Ophelia ble 3. BTK bak to champions, og fikk dermed CERTET :D Dette var hennes 2

Det er sannelig ikke rart at kennel Latruda består av gærnere, når oppdretteren ser så sanset og åndsnærværende ut også... Var det virkelig det beste bildet? :icon_cry:

Sorry! :lol: Jeg så ikke på folka jeg, og det var det beste av bikkjene. Jeg er bittelitt sliten og tok bare noen bilder i farta fordi anebanana var utålmodig med Kamarbilder og noen hadde bestilt bilde av BIR/BIM-bernere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! :lol: Jeg så ikke på folka jeg, og det var det beste av bikkjene. Jeg er bittelitt sliten og tok bare noen bilder i farta fordi anebanana var utålmodig med Kamarbilder og noen hadde bestilt bilde av BIR/BIM-bernere.

Du får klippe og lime litt pene SFX-hoder på dette bildet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannelig ikke rart at kennel Latruda består av gærnere, når oppdretteren ser så sanset og åndsnærværende ut også... Var det virkelig det beste bildet? :icon_cry:

Tror jeg er blind, glemmer å se på folkene, jeg! :lol:

Sorry! :lol: Jeg så ikke på folka jeg, og det var det beste av bikkjene. Jeg er bittelitt sliten og tok bare noen bilder i farta fordi anebanana var utålmodig med Kamarbilder og noen hadde bestilt bilde av BIR/BIM-bernere.

Jaaa, og takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si at elskede lille knertis blei stilt på lørdag og fikk en fantastisk kritikk, og ikke minst excellent, og det uten ETT underullshårstrå på kroppen! :D

CK blei holdt igjen fordi hun er uferdig og trenger mer kropp, og det stemmer. Det jeg synes var ålreit, er at mine grep for å vise henne bedre faktisk funker, og sjøl om dommeren var litt i overkant dramatisk, og knertis responderte på det med å stå som en bowlingball på bordet, så er jeg veldig glad for opplevelsen vår i ringen. Aiko gikk nesten hele LP1-programmet på slutten av dagen, og min strategi for å starte med henne neste gang, er å ha henne i bur HELE tida fram til vi skal inn, sånn at hun er ivrig og meg, for da er hun så søt og kvikk. :)

I tillegg føler jeg at Lill, Sophia, collie-gutta, Jenny, de røde farer og jeg er et meget godt team, altså! Og det er så hyggelig med andre soniser vi bumper innom, helt strålende dag! :flowers: Gleder meg til lørdag igjen, og da lover jeg å ha sovet mer enn 3 timer... :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...