Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2011


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Siden dette er rett i "nærområdet" her (bare ca 1 times kjøring unna..), så tenkte jeg å ta en tur - stiller ikke - men lille villmann behøver sårt treningen. En enkel landsens sjel som han er, så kry

Dommern likte Lupin som valp, så kanskje? Hmm. Siden det er samme dommer på basenji og saluki så krasjer dem vel ikke. Så da må jeg vel stille begge gutta selv.

Hvor kult er ikke det da? . Hvilken hund du har fått! Tenk det - han har kurert svigerdatters hundeskrekk, og fått gubben til å synes utstilling er morsomt?

Ja, som jeg trodde - 12 beardiser - og det er MANGE for å være en torsdag, midt i romjula og i forhold til div. andre tilsvarende utstillinger. Kult!

Bør kanskje begynne å børste på bustetrollet mitt snart, da.. Han ser skikkelig lurvete ut for tiden.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er programmet ute!

Dommerendring på AK (og endel flere ser jeg), men jeg stiller nok ikke nyparrete Talli. Tar nok en tur uansett da jeg skal handle en Aussie :)

Oi oppdaget nå at samme dommer som er satt opp på romjulsutstillingen er satt opp på Eurodogshow 2013 i Sveits.

For nå ble jeg ikke nysgjerrig :whistle: 30 sheltier, får håpe Siriusen har en sjans :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga skal inn som nummer 5 av 5 cardigans, og Issi som nummer 7 i AK ringen.

Er det noen som kanskje kunne hjulpet til å stille Amiga? Jeg vet ikke helt hvordan man får flyttet på rasen jeg menne begge har oppmøte 9 og skal inn som nummer 5 og 7 og jeg har bare Marianne som skal handle de da jeg for tiden er ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga skal inn som nummer 5 av 5 cardigans, og Issi som nummer 7 i AK ringen.

Er det noen som kanskje kunne hjulpet til å stille Amiga? Jeg vet ikke helt hvordan man får flyttet på rasen jeg menne begge har oppmøte 9 og skal inn som nummer 5 og 7 og jeg har bare Marianne som skal handle de da jeg for tiden er ganske ubrukelig.

jeg skulle gjerne ha hjulpet, men har ingen erfaring med det, har kun stilt Anastasia(whippet) før "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga skal inn som nummer 5 av 5 cardigans, og Issi som nummer 7 i AK ringen.

Er det noen som kanskje kunne hjulpet til å stille Amiga? Jeg vet ikke helt hvordan man får flyttet på rasen jeg menne begge har oppmøte 9 og skal inn som nummer 5 og 7 og jeg har bare Marianne som skal handle de da jeg for tiden er ganske ubrukelig.

Du spør ringsekretær på utstillingsdagen om det går an å bytte eller vente.

Jeg er glad for at det er 16 bernervalper, og håper det er mange tisper, så jeg får sammenlignet Foenix med noen andre, jeg blir jo helt blind på hvordan hun ser ut når jeg ikke har noe å sammenligne med.

Og wtf - Europavinner i Sveits i 2013? Det må jo jeg på, de har til og med bare berner i logoen sin! Jeg har vært i Geneve før, og det var ikke en dritt å se og alle snakket fransk - men en står ikke over en storutstilling i rasens hjemland. Tror ikke jeg har noe å stille, men drit nå i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille begge aussiene og Sirius :) Tar helt av, men nå er jeg litt utsulta på utstillinger.

Haha, hvordan i alle verden har du rukket å bli utsulta når du stilte på Dogs4All, egentlig? :lol:

Noen som kjenner til den danske dommern Leif Lehmann Jørgensen og vet ossen han er? :)

Har stilt for han. Detaljnøye, glad i gode bevegelser og ryddig hadling, og er innmari fin med hundene.

det står at barn/honnør er gratis, men hva koster det for voksen da? skal ha med en vennine c :P

Det går vanligvis ganske bra å ha med en medhjelper, bare dere ikke gjør det så veldig obvious.

Jeg vurderer å ta en tur opp og heie på foenixen. Men høyst sannsynlig er vi på skogstur.

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvordan i alle verden har du rukket å bli utsulta når du stilte på Dogs4All, egentlig? :lol:

Har stilt for han. Detaljnøye, glad i gode bevegelser og ryddig hadling, og er innmari fin med hundene.

Det går vanligvis ganske bra å ha med en medhjelper, bare dere ikke gjør det så veldig obvious.

Jeg vurderer å ta en tur opp og heie på foenixen. Men høyst sannsynlig er vi på skogstur.

Lykke til alle sammen! :)

Det er jo en måned siden! :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frantics: OMG! Ser jeg riktig?? Er det en kai som skal stilles ut i valpeklassen?? Kai som i kai ken?? Tora-ge hunden fra Japan?? :frantics: Jeg MÅ hilse!

Hun heter Beauty og er veldig, veldig søt. Men de er på ingen måte så slående som feks akita og shiba, er bare små, ensda

Edit: jeg aaante ikke at dette blei publisert! Ivrige telefonen! Det jeg skulle skrive var:

Hun heter Beauty og er veldig, veldig søt. Men de er på ingen måte så slående som feks akita og shiba, er bare små, brune spisshunder, liksom. Foreldrene hennes er også veldig søte, men jeg liker kontraster, og synes noe av uttrykket går tapt når en japansk nasjonalhund er så mørkt ensfarga.

Men jeg synes det er utrolig festlig at Mette klarer å døpe den eneste kaien i Norge for Beauty, altså! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...