Teserere Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Er veldig morro! Hun er lynrask! Siter
Teserere Skrevet 13. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 et lite bilde av oss idag, vi endte på fjerdeplass av 14 startende 6 Siter
Anette Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 ImageUploadedByTapatalk1373723509.498377.jpg et lite bilde av oss idag, vi endte på fjerdeplass av 14 startende flinkinger 1 Siter
Teserere Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Agility stevne idag Vi fikk to 5.plasser Startet med hopp hvor vi fikk 1 riv, og i agility fikk vi en vegring i slalåmen og 1 riv. Jeg er veldig fornøyd jeg, vi har jo tross alt ikke trent i sommer Smil fra Aïda 1 Siter
Teserere Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2013 Hjemme fra LPstevne. Dagens mål var å ha det gøy i ringen, og at jeg skal drite i hvordan øvelsene går og ha like mye driv i hver ny øvelse. Jeg har også skiftet taktikk ift hvordan jeg roser Aïda, og det hjalp veldig for å holde henne oppe gjennom programmet! Pga regn ble poengene lavere, men det er helt forventet. Lille naken-Aïda syns det er ekkelt Vi må trene mer i regn Jeg er veldig fornøyd - med meg selv for en gangs skyld Vi endte opp på en fin femteplass 2 Siter
Kaja Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Hjemme fra LPstevne. Dagens mål var å ha det gøy i ringen, og at jeg skal drite i hvordan øvelsene går og ha like mye driv i hver ny øvelse. Jeg har også skiftet taktikk ift hvordan jeg roser Aïda, og det hjalp veldig for å holde henne oppe gjennom programmet! Pga regn ble poengene lavere, men det er helt forventet. Lille naken-Aïda syns det er ekkelt Vi må trene mer i regn Jeg er veldig fornøyd - med meg selv for en gangs skyld Vi endte opp på en fin femteplass Wiii Så bra! Aida er forøvrig verdens kuleste staff Siter
Teserere Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2013 Wiii Så bra! Aida er forøvrig verdens kuleste staff Koselig med fler som syns det Siter
Aslan Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Grattis med fine resultater Søte Aïda Siter
Teserere Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2013 Grattis med fine resultater Søte Aïda Takk! Jaaa, ikkesant hun er Siter
Aslan Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Takk! Jaaa, ikkesant hun er Er så lei meg for at jeg ikke fikk møtt henne eller sett dere in action på Våler, det er det negative med å ikke dra aleine på stevner Siter
Ingidano Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Gratulerer med fine resultater Siter
Teserere Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2013 Er så lei meg for at jeg ikke fikk møtt henne eller sett dere in action på Våler, det er det negative med å ikke dra aleine på stevner Evt neste gang så sier du at et stevne varer hele dagen Gratulerer med fine resultater Takk 1 Siter
borderen Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Hjemme fra LPstevne. Dagens mål var å ha det gøy i ringen, og at jeg skal drite i hvordan øvelsene går og ha like mye driv i hver ny øvelse. Jeg har også skiftet taktikk ift hvordan jeg roser Aïda, og det hjalp veldig for å holde henne oppe gjennom programmet! Pga regn ble poengene lavere, men det er helt forventet. Lille naken-Aïda syns det er ekkelt Vi må trene mer i regn Jeg er veldig fornøyd - med meg selv for en gangs skyld Vi endte opp på en fin femteplass Fy søren for en bra innstilling!! Dere kommer langt med den strategien Grattis! 2 Siter
Teserere Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Se på søtingene a De er så herlige sammen, dulter etter hverandre som knoll og tott! Og Aida har lært Søren å tigge igår smakte katta på banan liksom 3 Siter
Teserere Skrevet 25. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2013 Superhunden min! Og flinke meg Idag hadde vi det gøy i lydighetsringen! Og for en herlig følelse jeg hadde når vi gikk ut av ringen, vi hadde vunnet uansett vi, for Aïda holdt koken gjennom hele programmet En aldri så liten smultring på ruta, men det bryr jeg meg ikke noe om. På resten av øvelsene fikk vi 8 eller bedre! Og jeg var flink til å ha det gøy og belønne riktig! Og for første gang på lenge var jeg litt nervøs, så en gang spurte ringsekretæren om jeg var klar, så måtte jeg si nei for å puste litt Bonusen var jo at vi kom på 3 plass Se så fine vi er a 10 Siter
Aslan Skrevet 25. August 2013 Rapporter Skrevet 25. August 2013 Fyttirakkern dere er flinke! Grattis! Siter
Mirai Skrevet 25. August 2013 Rapporter Skrevet 25. August 2013 Hurra! Gleder meg til å se dere igjen i morgen . Siter
Teserere Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2013 Fyttirakkern dere er flinke! Grattis! Takk! Wow, dere er flinke! Takker Gratulerer Hurra! Gleder meg til å se dere igjen i morgen . Det var koselig Siste uken i Norge går med på å gå i skogen og kose oss med gode hundevenner Igår gikk vi i 3 timer med 2 staffevenner, og Aïda spiste blåbær til hun nesten sprakk Idag var vi i skogen med 2 pinchervenninner, og de raste rundt og hadde det veldig moro! Her er finingene samlet i gruppefoto: Siter
Teserere Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Idag har vi sjekket ut ny park, som viste seg å være kjempefin! Og Aïda storkoste seg Bjørnebær er digg! Fiin skog Dårlig bilde av snuppen med øyegugge Fine åpne sletter også! 2 Siter
borderen Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Åh, så herlig! Der er det jo mulig å trene LP også 1 Siter
Teserere Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2013 Det er det! Men det er ikke gøy å trene alene Siter
Recommended Posts