Gå til innhold
Hundesonen.no

Slite ut hester hos Trulte - treff!

Recommended Posts

Skrevet

Haha, jeg liker å lage slike veldig spesifikke treff! :D

Det er jo flere her inne som har meldt sin interesse for å ri på hestene til Trulte slik at hun slipper å slite dem ut selv :D I tillegg så var det vel noen som ville påta seg litt hundeutsliting også. Trulte er jo veldig positiv til dette! Så meld dere opp!

Når kan vi komme, Trulte? :D

• Like 1
  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil! Men slutt å bo i Bergen a Trulte. Oslo hadde vært mye mer praktisk!

Haha, jeg liker å lage slike veldig spesifikke treff! Det er jo flere her inne som har meldt sin interesse for å ri på hestene til Trulte slik at hun slipper å slite dem ut selv I tillegg så var

Cattn og meg har date hos Nina på fredag

Skrevet

Her var det liv, ja :D

Jeg har jo allerede fått tildelt hest :ahappy: Den pææne svarte og hvite :wub: Nå drar jo to avstikkerer alene på fredag :P Men Gunhild og Enits, hva med Søndag? Og det må jo såklart passe for Nina også (siden vi bruker det navnet her nå :lol: )

Skrevet

Date!? :w00t: No vart æ skræmt! :D

Husk før-bilder, sånn at kirurgene har noe å rekonstruere etter :P (bare tuller, hestene er snille som dagen er lang ;))

Nina :)

:D *glede seg*

Skrevet

:lol: Nå vet vi jo ikke hvor mange hester Nina har engang :lol: Så er vel like greit vi stikker innom på Fredag :P

2 egne (snart 3 kanskje *plystre*) + en som jeg passer for eier ;)

Skrevet

Veibeskrivelse; For de som har GPS, kan man plotte inn Askvegen 268 :P

Ellers; Ta til høyre på enden av Askøybroen (ned mot Kleppestø) og følg hovedveien ca 9 km utover...Midt i en sving står det et skilt til venstre med Askøy Blå Kors Klinikk og Hop videregående skole - sving inn der og kjør rett frem (inne på området) ca 200 meter (til dere ser hestene :P)