MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Haha, jeg liker å lage slike veldig spesifikke treff! Det er jo flere her inne som har meldt sin interesse for å ri på hestene til Trulte slik at hun slipper å slite dem ut selv I tillegg så var det vel noen som ville påta seg litt hundeutsliting også. Trulte er jo veldig positiv til dette! Så meld dere opp! Når kan vi komme, Trulte? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Tøffinger! Hilsen hestepysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Er hestene snille? Isåfall vil jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Jeg vil! Men slutt å bo i Bergen a Trulte. Oslo hadde vært mye mer praktisk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Dette har jeg ikke fått med meg! Synd Bergen er altfor langt unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Cattn vil også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Jeg vil gjerne være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Jeg vil! Men slutt å bo i Bergen a Trulte. Oslo hadde vært mye mer praktisk! Enig! Eller 1 time sør for Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Cattn og meg har date hos Nina på fredag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Date!? No vart æ skræmt! Husk før-bilder, sånn at kirurgene har noe å rekonstruere etter (bare tuller, hestene er snille som dagen er lang ) Nina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Her var det liv, ja Jeg har jo allerede fått tildelt hest Den pææne svarte og hvite Nå drar jo to avstikkerer alene på fredag Men Gunhild og Enits, hva med Søndag? Og det må jo såklart passe for Nina også (siden vi bruker det navnet her nå ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Søndag er en fin dag for meg også, såfremt vi kan ta det litt tidlig på dagen Nina 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Jeg vil og....*sutre* dumt jeg bor for langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Men Renate da! Du har jo stående invitasjon om å komme når du vil! Gjesterommet står klappet og klart til deg og Prinsessen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Er ikke dette en fin tråd? Her kan de hestesavnende personene melde seg, og hesteeieren velge og vrake som hun og hestene vil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Date!? No vart æ skræmt! Husk før-bilder, sånn at kirurgene har noe å rekonstruere etter (bare tuller, hestene er snille som dagen er lang ) Nina *glede seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 *Er litt forelsket i fjordingene til Trulte* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Nå vet vi jo ikke hvor mange hester Nina har engang Så er vel like greit vi stikker innom på Fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Nå vet vi jo ikke hvor mange hester Nina har engang Så er vel like greit vi stikker innom på Fredag 2 egne (snart 3 kanskje *plystre*) + en som jeg passer for eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ellers takk, hester er noe av det skumleste jeg vet om.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 2 egne (snart 3 kanskje *plystre*) + en som jeg passer for eier Står Fossa der ute enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 søndag passer fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Hvor tidlig da? Skal vi si 10? Enits, tar du buss utover? Jeg kan sikkert plukke deg opp på Storavannet. Nina, vil du gi en veibeskrivelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Står Fossa der ute enda? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Veibeskrivelse; For de som har GPS, kan man plotte inn Askvegen 268 Ellers; Ta til høyre på enden av Askøybroen (ned mot Kleppestø) og følg hovedveien ca 9 km utover...Midt i en sving står det et skilt til venstre med Askøy Blå Kors Klinikk og Hop videregående skole - sving inn der og kjør rett frem (inne på området) ca 200 meter (til dere ser hestene ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts