Gå til innhold
Hundesonen.no

Halloween kostyme


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Hvit eyeliner har jeg.. mørk rouge har de nok billig på H&M eller noe slikt.. De jeg har er mer rød :(

De jeg har er sånn mursteinfarge :P Men hvor mørk mener du jeg skal ha? Tenker å teste ut den andre til å bare lage rundingene med etterpå. For den kan bli veldig mørk om jeg tar mye av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I år skal jeg ha på meg kimono, sånn geishaparykk og så skal jeg male en pappmaske fra panduro sånn at det ser ut som en riktig creepy geishamaske. Og så skal jeg liste meg bak folk og bare stå der.

Du må jo selvsagt være beer maid

Synes det er kult med sånn marionette (hvordan skrives det på norsk?) dukke Sjekk linken,der er det sminketutorial og eksempel på kostyme

De jeg har er sånn mursteinfarge :P Men hvor mørk mener du jeg skal ha? Tenker å teste ut den andre til å bare lage rundingene med etterpå. For den kan bli veldig mørk om jeg tar mye av den.

Jeg ville heller brukt rød leppestift istedenfor rouge. Ellers så må jeg være enig med Cattn. Lysere foundation og hvit eyeliner. + at Jeg ville brukt flytende eyeliner framfor blyant for å få hardere kanter og sterkere farge. Artig kostyme ihvertfall. :D

Endret av :)Kine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller brukt rød leppestift istedenfor rouge. Ellers så må jeg være enig med Cattn. Lysere foundation og hvit eyeliner. + at Jeg ville brukt flytende eyeliner framfor blyant for å få hardere kanter og sterkere farge. Artig kostyme ihvertfall. :D

Ja, det kan jeg jo! :D Jeg her heller ikke flytende eyeliner :lol: Men mamma har, så jeg kan stjele litt av henne.

synes det ble kult, men strekene til "kjeven" var litt skjev :P den til høyre (for meg) er mer skråstilt enn den til venstre.

Hele bildet/hodet er skjevt, så det er litt vanskelig å se. Men det er godt mulig. Jeg tegnet de veldig kjapt.

Edit: Men folk kan komme med flere forslag også, altså! Ettersom at jeg ikke følte klærne var helt riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har er sånn mursteinfarge :P Men hvor mørk mener du jeg skal ha? Tenker å teste ut den andre til å bare lage rundingene med etterpå. For den kan bli veldig mørk om jeg tar mye av den.

Knall råsa! Mener jeg, for da ser det mye mer: DAMN, dukke! Du kan jo evt søke litt på google å se om du finner bilder eller noe.. Bare så det er veldilg markert, og ikke blir "dratt" ut.. Også viktig med å "duse" ut kjeve linjene med øyeskygge, så det ser ut som det faktisk er ett hakk der og ikke bare en sort strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall råsa! Mener jeg, for da ser det mye mer: DAMN, dukke! Du kan jo evt søke litt på google å se om du finner bilder eller noe.. Bare så det er veldilg markert, og ikke blir "dratt" ut.. Også viktig med å "duse" ut kjeve linjene med øyeskygge, så det ser ut som det faktisk er ett hakk der og ikke bare en sort strek :)

Jeg brukte en øyenskygge på linjen, men i videoen forklarte hun at det skulle man gjøre for å få det til å se ut som en skygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en øyenskygge på linjen, men i videoen forklarte hun at det skulle man gjøre for å få det til å se ut som en skygge.

Ja, det jeg mente.. Den skyggen hjelper tilø å forsterke at det ser ut som et "kutt" slik at kjevepartiet kan bevege seg, slik som det gjør på slike dukker.. :) Men det blir nok seendes bedre når man har lyst underlag og ikke vanlig hudfarge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var på halloweenfest kjøpte jeg et oransje laken som jeg sydde delvis sammen, klippet hull til hodet og tegnet et gresskar-ansikt på. Kombinert med grønn lue og oransje strømpebukse slo det forbausende godt an! :lol: Det ligger bilde av det på FB, men jeg vil ikke legge det inn her, for nå i ettertid er jeg litt flau over hvor lite i flid jeg gjorde meg med tegningen min. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Okei, jeg følte ikke at jeg fikset sminken til dukken, og jeg hadde heller ikke klærene til det, så nå skal jeg være noe helt annet. En av disse her tenker jeg å være. Men hva er den beste?

1. A Highway: Wear all black sweat suit, stick on white or yellow tape on your legs and chest to resemble lines in a road. Attach tiny cars and road signs onto your pants and shirt.

5. Typical Tourist: Wear a big floppy hat, flowered shirt and long shorts, flip-flop sandals and a camera around your neck. Carry a map and look lost all the time.

7. Cheating Wife: Women can wear a skirt with the back tucked into pantyhose; hair messed up, make-up smeared and bra on the outside of shirt.

23. Kissing Booth: Find a box big enough to fit over your body. Cut or open the bottom and top of the box so that you can slip into the box. Tie rope onto one end of the box so the ropes can go over your shoulders (this will hold the box on you). Wear sexy clothes and have lipstick kisses on your clothes and face. On the box write "Kisses, $1.00."

37. Perfume Sales Girl: Dress in really nice clothes and lots of makeup. Carry around many samples of perfume and squirt people all night long.

41. Jack-in-the-box: Find a box big enough to go around your waist. Attach rope to it for shoulder straps. Wear a name tag that says "Jack."

Eventuelt noe slikt!

20101016-head3again.jpg

Det har jeg nesten vært en gang på tull på skolen :lol:

25781_359597600609_733890609_5464139_5740209_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det enkelt i år, kjøpte en Pink Ladies jakke, og tar på meg sorte tights, pumps og en litt 50talls topp som jeg sikkert må kjøpe. Kjæresten går da i den nye skinnjakken sin, hvit t-skjorte og sorte trange bukser, og voila er vi Pink Lady og Thunderbird fra Grease :)

Enkelt og billig, og i mine øyne, KULT! Så setter man på et par Grease låter på festen så er prikken over i'en der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innom kostymeutleie i morgen og se hva de har igjen :P Jeg er litt sent ute i år, så regner med at alt det beste er utleid. Om Kuma er riktig uheldig så blir det et kostyme på han også, kosta visst bare rundt 100-lappen for hundekostymer. Elsker Ungarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kle seg ut som "billig hore" på halloweenfest? Eller har det liksom ikke noe med halloween å gjøre?

Har liksom aldri satt meg helt inn i det halloween greiene, men nå er jeg bedt på fest til lørdag og har litt småpanikk :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kle seg ut som "billig hore" på halloweenfest? Eller har det liksom ikke noe med halloween å gjøre?

Har liksom aldri satt meg helt inn i det halloween greiene, men nå er jeg bedt på fest til lørdag og har litt småpanikk :-O

Jeg var på halloween-fest forrige helg ( :P ) og der var alle jentene sexy-pirat eller slutty-prinsesse. Tror dette er noe som er en gjenganger :P Jeg hadde dårlig råd og lite fantasi, så jeg klippet opp en gammel hvis gardin, og festet strimlene til en hvit strømpebukse og topp med sikkerhetsnåler :D

De andre alternativene var å leke høygravid på fylla (ikke fult så god ide ved nærmere ettertanke) eller ta på en rosa onepiece og være Teletubbie.

Snakk om dårlige ideer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kle seg ut som "billig hore" på halloweenfest? Eller har det liksom ikke noe med halloween å gjøre?

Har liksom aldri satt meg helt inn i det halloween greiene, men nå er jeg bedt på fest til lørdag og har litt småpanikk :-O

I mine øyne skal man bare kle seg ut, ikke nødvendigvis skummelt, selv skal jeg jo gå som jentene fra Grease. Men kan jo være greit å sjekke hva de andre på festen skal gå som.. bare så man ikke er den eneste som har kledd seg ut "vanlig" om du skjønner. Men syntes billig hore hørtes litt morro ut, hvis man overdriver det skikkelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være løvblåser!

Heng et blad i en tråd ned fra en lue/hatt, slik at den henger foran ansiktet ditt. Når folk spør deg hva du er, så blåser du i bladet :D

Eller du kan putte en pappeske på deg og bruke navneskilt med Jack, og være Jack in a box! Det er like enkelt som oppklipt sykehuslaken! :D

Jeg tror jeg skal være en goth.. Da kan jeg vise hva jeg følte da jeg ikke visste hva jeg skulle være.. Masse svarte klær, svart sminke, nagler, fake piercing, fake tatovering, you name it!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...