Gå til innhold
Hundesonen.no

Note to self

LilleZara
 Share

Recommended Posts

Herlig! Men, syntes hun det var for lite altså? Odin hadde vært helt fornøyd med den størrelsen der, han!

Det at det er for lite er det som er problemet ja,blir aldri fornøyd hun :P

haha, ja d va "lite" du gitt... vart bare småbein dærran Zasha får.. :P

Skal følge bedre med neste gang ihvertfall,å ihvertfall kjøpe et bein hun faktisk klarer å bære :lol:

Det burde strengt tatt ringt en bjelle før jeg bestilte. Sto tross alt at det var et elgbein.. :icon_redface::aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Hun ser nå egentlig rimelig fornøyd ut da, og er hun typisk dachs så tipper jeg det beinet matcher den størrelsen hun mener hun er selv :lol:

Stemmer det! :lol: Hun synes først at det var rart. For hvorfor klarte ikke den store kroppen hennes å bære dette lille beinet? :icon_confused:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hørtes kjent ut.. har også ei lita frøken som tror hun er stor og innimellom prøver å stjele de STORE beina nabohunden får, men hun får de ikke med seg:p

Fin hund du har forresten:D

Enig! :D

Ja,de er rare disse smådyra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke for stort det vettu. :lol: :lol:

Søt hun er. :wub:

Kiwi som valp med bein av passelig størrelse. :ahappy:

IMG_2586_Kiwi_lite.jpg

IMG_2687_Kiwi_lite.jpg

Bare si ifra hvis det ikke er greit at jeg la ut bildene, fjerner dem fort som fy isåfall. :icon_redface:

Søteste! :wub: Ser at hun også tok oppgaven på strak arm :lol:

Herregud! :D Herlig! Hvor fikk du tak i det? Casper hadde digget!

Hvis det er meg du spør,så har jeg kjøpt det på Canis :yes:

http://www.canis.no/...le.php?id=BG235

Edit: Jeg kan virkelig ikke forstår hvor tankene mine har vært da jeg bestilte det.

Det står jo klart og tydelig:

Gi hunden din noe ekstra godt å tygge på. Stort bein fra elg. Holder den i aktivitet lenge.

Måler ca 40 cm.

:blink:

Endret av LilleZara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link :D

Ikke rart du tok feil, du trodde sikkert at bildet var faktisk størrelse!

Men herregud det var jo dritbillig, i forhold til de små drittgreiene som finnes på dyrebutikken her til 50 kr stykket... 4 ganger så lite.

Ja,må jo ha tenkt noe i den banen :rolleyes2: Jaja,jeg har ihvertfal lært. Og nå trenger jeg heller ikke kjøpe nytt på noen år,så ;)

Tror prisen også var med på å lure meg litt,tenkte ikke jeg fikk et såååå stort til den prisen liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...