Bellare Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Sidan eg har ein ting for gratis ting, slik som ved RC fóret får ein gjerne med ein liten gratis duppedings, så lurer eg også på om det er slik med Purina ProPlan fóret også. Har sett at dyrebutikken har nokre svære fórtønner, og kunne eigentleg tenke meg ei slik ei (sjølv om eg eigentleg ikkje har bruk for det. Enda.) Har søkt litt rundt og fant ein stad der dei gav vekk slike svære fórtønner om ein kjøpe 15 kg ProPlan fór, men nokon som veit om det gjeld alle dyrebutikkane eller...? Var flink nok som ikkje tenkte tanken om å spørje om akkurat dette når eg var innom dyrebutikken i går :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Det er ofte slik at butikkene får slike fôrtønner fra forhandler (altså de ulike merkene) innimellom, om de har spesielle kampanjer eller liknende. Utover dette pleier i alle fall ikke vi å ha inne slike tønner. Jeg er usikker på hvorvidt det går an å få tak i dette på etterspørsel. Det kan jo være de har stående noen ekstra etc. Men sånn til vanlig har ikke vi i hvertfall inne dette. Vi har dog alternativer, men som kunden da må kjøpe, som alle andre varer forøvrig. Så.. Mitt forslag: Gå innom din lokale dyrebutikk og hør om de har muligheten til å ta inn fra den fôrprodusenten du ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Får prøvde og hugse å tusle innom der på laurdag eg då. For veit dei hadde nokre svære tønner inne i går med ProPlan merke, men med min lykke, så kostar dei sikkert masse masse pengar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Har fôrtønne fra PP selv, og fikk den med på kjøpet av en sekk på 14 kg. Veldig kjekk den, altså! Dette her var i Strömstad, men har sett samme tønnene på flere andre dyrebutikker(i Norge) som fører PP, så burde i grunn ikke være noe problem å få tak i en! Spurte forøvrig om det var mulig å kjøpe den, men man måtte visst kjøpe fôr, så vet ikke om det bare var den dyrebutikken som hadde den "kampanjen", eller om det er noe PP selv har bestemt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Jeg har to fôrtønner fra Pro Plan, og de har jeg fått når jeg har kjøpt fôr. Siste gangen spurte de faktisk om jeg trengte en til, siden hundene fikk to forskjellige typer fôr fra Pro Plan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Stort sett kampanjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Når vi kjøpte proplan valpefór, 15 kg eller noe, bare spurte vi om vi kunne få en fortønne. Det fikk vi. En i stål med håndtak, veldig fin (: Tror du bare må spørre litt rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Når vi kjøpte proplan valpefór, 15 kg eller noe, bare spurte vi om vi kunne få en fortønne. Det fikk vi. En i stål med håndtak, veldig fin (: Tror du bare må spørre litt rundt Er med stål og håndtak på sidene dei hadde. Men får som sagt ta turen innom på laurdag ein gong og høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meika Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Hvis ikke så selger FK fortønner i plast relativt billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Var innom i går, desverre hadde dei ikkje fóret eg var ute etter inne då, men dei hadde rikeleg med fôrtønner som følger med fôrkjøpet. Så får vente til dei har fått inn fôret eg skal ha, så blir det gratis tønne med på kjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts