Evelzz Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Stakkars Euro, han har rett og slett ikke fått sin egen tråd her inne helt enda han... Vel, bedre sent enn aldri, ikke sant? På papiret heter han altså Jilloc's Wild Music. Han ble født i Sverige 6. februar 09, og flyttet til den mest regnvåte byen på kloden (mellom de der fjellene vet dere...) ca. 5 måneder etter det. Han skulle liksom være lydighets og utstillinghund da, men begge deler gikk relativt skeis kan man si. Euro demonstrerer her "apport": ...så ja. Vi la det på hyllen når han sov seg gjennom enkeltdekk og ikke ville reise seg igjen Ellers så er han - i min verden - verdens desidert beste prikkedust Han er så absolutt ikke hverken smartest eller penest, men han har et herlig humør, og er både kompis-champion, tur-champion, selskaps-champion og sofa-champion for lengst Bilde fra i går - tatt på toppen av Hallingskavet På bildet over er han altså på jobb. Hele familien vår spiller golf, og Euro er altså da ansvarlig for at ikke vi mister alt for masse baller når vi roter det til Han følger med på hvert eneste utslag, og går ballen i skauen - ja da setter han kurs og finner den. Ligger den på banen derimot, så rører han den ikke Ellers så er han også en grei stallhund. Her demonstrerer han trivsel i stallen med å bli jaget av en prikkehest på ca. samme størrelse som ham selv Og sist men ikke minst - så absolutt ikke faktisk - så er han verdens HELT utvilsomt største klovn...: Han eier like mye koordinanse som en heldød potetsekk - noe som her demonstreres med en kvalitetskræsj! Snuble litt? Oh yeah! Altså, har man en hund fra supre utstillingslinjer - som har foreldre man bruker 2 år på å nevne alle titlene til - så er det da vel helt naturlig at man alltid ser bra ut? ...eller kanskje ikke? Kuleste karen i gaten - spesielt med lånt parykk (Synnøve) Så sånn er det... :icecream: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Jeg synes han var nyyydelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Verdens skjønneste tantebarn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Fnis. Koselige bilder! Han ser bare herlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Klart tidenes kuleste mynt må få sin egen tråd Fineste Europusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Takker og bukker folkens, jeg er helt enig i at han er både nydelig, herlig, og ikke minst verdens beste mynt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Haha,kuleste hunden! Og nydelig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Haha han var ju både söt och knasig på samma gång klart han måste ha sin egen tråd han också ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Fineste Euro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Veldig, veldig fin! Men hvorfor stilles han ikke ut? Og har du prøvd blodspor? *Ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Fineste og snilleste Eurodusten det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Haha, virker som en herlig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 20. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Stakkars prikkedusten, jeg har glemt at han i det hele tatt eide en tråd her Siden sist, har han....; ...ikke blitt noe særlig mye smartere enn tidligere... ...men litt mer sprø og spretten ...og så må jeg si at jeg synes han har blitt en skikkelig pen kar med tiden Og så er han akkurat like søt når han chiller på sofaen som han alltid har vært Ellers så har vi et brennende håp om å kanskje klare å karre oss til bronsemerket i løpet av 2012. Han kan jo egentlig alle øvelsene, men jeg tror vi begge kan ha i overkant mye nerver til at det skal gå helt som ønsket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Fineste Euroen! Vi skal ha bronsemerkeprøve i klubben i april/mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Flott han har blitt! Men vær så snill å fortell meg at bilde nr 3 er manipulert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 20. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Fineste Euroen! Vi skal ha bronsemerkeprøve i klubben i april/mai Jeg er usikker på om jeg ble glad eller skikkelig deppa over å få vite akkurat det?! Flott han har blitt! Men vær så snill å fortell meg at bilde nr 3 er manipulert? Dette bildet? Det er så til de grader IKKE redigert i det hele tatt Jeg nevnte jo at han er litt småsprø? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Så fin han er Og snakk om å bomme på ballen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Jeg er usikker på om jeg ble glad eller skikkelig deppa over å få vite akkurat det?! Dette bildet? Det er så til de grader IKKE redigert i det hele tatt Jeg nevnte jo at han er litt småsprø? Det var ikke uttrykket til hunden jeg tenkte på, det var forskjell på kontrastene mellom hund, bakrunn og ball som fikk meg til å stusse litt. Han ser faktisk ut som han er limt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Gærne, fine Euroen de bildene er fantastisk morsomme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 21. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Så fin han er Og snakk om å bomme på ballen! Takk ...og ja, han er absolutt ikke god på timing what so ever Det er nok en av grunnene til at man kan le seg ihel av denne gjøken av en hund Det var ikke uttrykket til hunden jeg tenkte på, det var forskjell på kontrastene mellom hund, bakrunn og ball som fikk meg til å stusse litt. Han ser faktisk ut som han er limt inn. Neida, bildet er uredigert (bare croppet). Tok det med en linse jeg hatet som pesten, som ble solgt ganske nøyaktig samme uken som vi kom hjem fra denne hytteturen. Den hadde skikkelig rare farger, og en del sinnsyke ideer! Noen av bildene ble veldig stilige da, men de fleste ble bare for rare... Uttrykket står han forøvrig 1000% for selv - han er liksom bare så herlig sprø av seg selv liksom Gærne, fine Euroen de bildene er fantastisk morsomme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Fantastiske bilder og utrolig vakker hund du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 21. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Fantastiske bilder og utrolig vakker hund du har Tuuuuuusen takk ...jeg er litt småforelsket jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Tenk at jeg har gått glipp av Euro sin tråd da!! Det er jo alldelesen grusomt! Euro er og blir en utrolig kul flerbruks-champion, og jeg er helt sikker på at bare dere ( du ) bestemmer dere for å starte f.eks bronsjemerket så sitter det smockkkk med en gang! Flinkiser! Og bildene av Euro er jo toppers, du har et fantastisk øye for fotografering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Tenk at jeg har gått glipp av Euro sin tråd da! Det er jo alldelesen grusomt! Euro er og blir en utrolig kul flerbruks-champion, og jeg er helt sikker på at bare dere ( du ) bestemmer dere for å starte f.eks bronsjemerket så sitter det smockkkk med en gang! Flinkiser! Og bildene av Euro er jo toppers, du har et fantastisk øye for fotografering! Fjeuroen har sin egen tråd her også han, vet du Må jo skryte litt av barnet der det går Usikker på om det bronsemerket vil sitter sånn veldig smockkk liksom, ser heller for meg en supertreig, langtekkelig seanse som HELT sikkert kan ta sin tid! Er det makstid på bronsemerkeprøven tror du?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Selvsagt er det ikke makstid Det er jo bare og bruke den tiden dere vil Men det kan jo hende det lønner seg og bli ferdig før mørket kommer sigende og dommeren vil hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts