Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår første EFIT!


pippin
 Share

Recommended Posts

Wihu! Våknet litt seint idag gitt, og kom såvidt på EFITen... Så her er`n!

Ca. 12.30 - "frokost", Cleevelandshow og Sonen pluss div nettsider..

1230.jpg

13.30 - Jeg spiller Red Dead Redemption, Mana chiller på gulvet..

1330.jpg

1331.jpg

14.30 ca.. Henger opp nyvaska håndduker.. Vaskestativet er litt lite egentlig..

1430.jpg

Ca. 15.30.. Vi har vært på tur i ca 3 kvarter..

1530.jpg

16.30 - Vi går en ny vei vi aldri har gått før.. Må jo utforske litt!

1630.jpg

17.30 ca.. Fortsatt i skogen. Vi traff på Sandra og de røde farer! For et sammentreff sier jeg bare.. Ingen bilder da.. Vi aner ikke hvor vi er hen.. Går bare videre og følger merkede stier..

18.30 - Hvor f*** er vi!? Jeg begynner faktisk å bli litt skeptisk, redd og nervøs.. Mørket kommer raskt nå!

1830.jpg

19.30 - Vi finner frem til et boligfelt.. Prøvde videre inn i skogen etter tips fra en mann, men i mørket så gikk det ikke an å se en dritt så det dreit vi i.. etter å ha prøvd å gå i skogen og tilbake 3 ganger før vi gir oss.. Hanne er ikke sta shø.. :whistle: Ringer Håvard for å få hjelp til å finne ut nøyaktig hvor vi er.. Jeg har ikke fancy mobil med GPS osv! :P

1930.jpg

20.30 - Bekmørkt ute men vi er hjemme! Akkurat kommet inn døra, og Mana er dødsliten..

2030.jpg

21.30 - Mana får litt mat..

2130.jpg

22.30 - Mana sover som en stein.. Jeg ser The Day the Earth Stood Still..

2230.jpg

23.30 - Mana sover fortsatt.. Hun kom oppi sofaen til meg..

2330.jpg

Og jeg spiller RDR

2331.jpg

Slik blir vi resten av kvelden så er ikke noe vits i å dokumentere mer nå.. Spennende dag må jeg si! Og litt skummel.. Jeg har aldri gått med hjertet i halsen før på skogstur, men denne gangen var jeg redd for at vi faktisk måtte sove ute inatt! :lol: Jeg aaaaner ikke hvor jeg har vært hen... Lenge til neste gang vi utforsker.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha litt av en tur! Er sånn jeg ender opp iblant og. Da jeg bodde i københavn kunne jeg gå i timesvis i utkantene uten å ane hvor jeg var, og alt for sta til å spørre noen... (har ikke så god retningssans egentlig, men satser på at jeg kommer frem til slutt :P ).

Søte langbeinete Mana :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du! Jeg gjorde akkurat som deg her for en liten stund siden. Trasket rundt i evigheten i maaange timer, inntil jeg fant et boligfelt med veinavn, ringte sambo, og fikk han til å hente meg og Pøbel. Nå har jeg fancy telefon med GPS (guri som jeg savna å ha det da!), så nå kan vi gå oss så mye vill som vi bare vil. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var en langtur, ja! Skulle vel slått følge med Sandra og de til sivilisasjonen! :P

Hadde jeg gått samme vei som de så visste jeg jo hvor jeg hadde havna.. Men når jeg først hadde gått et stykke så gadd jeg ikke snu å gå samme vei tilbake :whistle: Kan ikke gjøre ting halvgjort vettu! :lol: Menneste gang er det kanskje lurt å starte litt tidligere på dagen og ikke 4 timer før det blir mørkt.. :P

Vet du! Jeg gjorde akkurat som deg her for en liten stund siden. Trasket rundt i evigheten i maaange timer, inntil jeg fant et boligfelt med veinavn, ringte sambo, og fikk han til å hente meg og Pøbel. Nå har jeg fancy telefon med GPS (guri som jeg savna å ha det da!), så nå kan vi gå oss så mye vill som vi bare vil. :lol:

Haha, akkurat som meg! Bortsett fra at Håvard ikke var hjemme å kunne hente meg.. Jeg visste sånn ca hvor jeg var da, og endte opp ikke langt unna Tveite senteret faktisk :P Flaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk med vilje i høyt tempo og på merka stier nettopp fordi vi visste at det snart ville bli mørkt... :lol: Men jeg er aldri redd i skogen, for Aiko finner alltid veien ut. Hvis hun ikke blir for opptatt med å jakte på kule ting i mørket, vel og merke.

Hyggelig å se dere igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk med vilje i høyt tempo og på merka stier nettopp fordi vi visste at det snart ville bli mørkt... :lol: Men jeg er aldri redd i skogen, for Aiko finner alltid veien ut. Hvis hun ikke blir for opptatt med å jakte på kule ting i mørket, vel og merke.

Hyggelig å se dere igjen! :)

Ja vi holdt oss til de merkede stiene vi også, men det tok jo aldri slutt! :lol: Redd selve skogen er jeg ikke, men litt redd for å sove ute uten noenting derimot. Var ikke helt det jeg hadde sett for meg en lørdagskveld :P Men heldigvis så slapp vi DET :D

Hyggelig å treffe på dere også! Ble et kjapt hei, før vi måtte skynde oss videre.. :P Traff dere på huskyen som kom like bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...