Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor har du vannskåla?


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jupp, enkelt spørsmål - hvor har du hundens vannskål plassert? Jeg synes den alltid står i veien, og er lei av å snuble i den, tråkke oppi den, tråkke i vannsølet rundt, sparke borti så det skvulp

Hundene mine sin skål står ved siden av kjøleskapet. Ikke i veien for meg, men tydeligvis for hundene innimellom..

Huh... Det må vere eit langt trappetrinn, eller eit veldig smalt kjøpeskåp... . Her står vasskåla i eit stativ saman med matskåla, og stativet er plassert i yttergangen, inntil veggen rett innanf

*fnis* Det der gjorde Spés også da jeg passet henne. Jeg er ikke vant til at hundene forsyner seg av klesvasken (som alltid ellers ligger i kurven eller i maskinen bare ikke da), så jeg ble litt overrasket da hun kom flere ganger lå og koste seg på teppet med en av trusene mine :o Søte :P

Hehe. Tanta mi passa Laffen eit par dagar for ei stund sidan. I løpet av tida han var der spydde han opp ein sokk og ei truse, begge ukjende for tanta mi :rolleyes2: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tanta mi passa Laffen eit par dagar for ei stund sidan. I løpet av tida han var der spydde han opp ein sokk og ei truse, begge ukjende for tanta mi :rolleyes2: .

Haha jeg må jo le. Og jeg må nesten flire litt av at tanten din faktisk ikke gjenkjente hverken sokk eller truse!

Men altså, er ikke kresen han der ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...