soelvd Skrevet 6. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Monti har vært på agilitybanen for første gang i dag! Det var liiiiiitt skummelt med en gang, men tok ikke lange tiden før det her var superkult. Ingen hopp og sånn og bare en kort økt. Men morsomt å se hvordan han føyk over møna og rett i tunellen når han fikk frikommando! Vi gjorde det gøy, lekte, skrulla rundt. Agility skal uansett bare være for gøy. Et utvalg bilder tatt av Floyd her inne: Liiiitt skeptisk første gangen over møna Men han ble fort varm i trøya Sneik til oss pittelitt lydighet. Kontakt er tross alt viktig i agility og 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Så herlig! Morsomt å se at han løsner opp og blir mer komfortabel! Nå fikk jeg også lyst til å prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Så herlig! Morsomt å se at han løsner opp og blir mer komfortabel! Nå fikk jeg også lyst til å prøve! Haha, ja. Det var vel en, muligens to ganger han syntes det var litt skummelt. Og mens jeg var opptatt med skravling en gang i blant var han over møna og gjennom tunellen før vi fikk sukk for oss. Og alt ble selvsagt gjort med en enorm fart. Flinkingen! Er vel bare å prøve det! Vakker! Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 På tide med noen nye bilder! Tatt her om dagen, snart 10 mnd gammel. :-) Skremmer lille lapske vallhundvalpen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Herlige bilder! Han har utviklet seg masse - nå ser han veldig mye mer voksen ut Fin er han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Så utrolig vakker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Han er råflott jo! Jeg er ikke sånn veldig retrieverinteressert til vanlig, men Monti stikker seg sånn ut og er myyye finere enn de hvite goldenene jeg ser rundt om. Min onkel har en slik, og den er sikkert dobbelt så tung og diger. Heldig med han der altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Herlige bilder! Han har utviklet seg masse - nå ser han veldig mye mer voksen ut Fin er han! Så utrolig vakker.. Tusen takk dere :-) Han er råflott jo! Jeg er ikke sånn veldig retrieverinteressert til vanlig, men Monti stikker seg sånn ut og er myyye finere enn de hvite goldenene jeg ser rundt om. Min onkel har en slik, og den er sikkert dobbelt så tung og diger. Heldig med han der altså! Det var fine kompliment, tusen takk! Men dobbelt så tung tviler jeg på Han ser gaanske nett ut - men veier hele 31 kg. Og en golden på 62 kg har jeg enda til gode å møte - hvit eller ei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Steike, han har blitt fin! Hvordan er han ellers nå? Har han «våkna» opp litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Tusen takk dere :-) Det var fine kompliment, tusen takk! Men dobbelt så tung tviler jeg på Han ser gaanske nett ut - men veier hele 31 kg. Og en golden på 62 kg har jeg enda til gode å møte - hvit eller ei Haha. Neida, han ER ikke dobbelt så tung, men han ser nesten sånn ut. Han er en diger, dorsk golden som bare virker dum og treig Han er snill som dagen er lang, men er ingen arbeidshund på noen måte, og virker som sagt veldig tung. (sier ikke alle utst.golden er sånn altså!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 NYDELIG :D Jeg vil klone han :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2012 For en herlig bildeserie med en vakker Monti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2012 Haha. Neida, han ER ikke dobbelt så tung, men han ser nesten sånn ut. Han er en diger, dorsk golden som bare virker dum og treig Han er snill som dagen er lang, men er ingen arbeidshund på noen måte, og virker som sagt veldig tung. (sier ikke alle utst.golden er sånn altså!) Jeg vet AKkURAT hva du mener - er jo en grunn til at vi har denne typen og ikke de hvite, dorske isbjørnene ;-) Fine, jada. men som du sier, ofte ikke en sånn arbeidshund som man vil ha i feks lydighet. NYDELIG :D Jeg vil klone han :wub: Haha, Monti takker blygt for en veldig hyggelig kommentar. Og eieren er selvsagt helt enig For en herlig bildeserie med en vakker Monti Takk Steike, han har blitt fin! Hvordan er han ellers nå? Har han «våkna» opp litt? Takk! Han har definitivt våkna endel. Men vi må jobbe med å finne balansen. Nå er han aaaltfor høy med en gang på trening (forsåvidt greit, morsommere å jobbe han ned) men det daler dessverre etter noen minutter nesten uansett hvor korte økter vi tar og lange pauser. Men det kommer seg. Med eksamenstiden ferdig blir det også bedre tid til å trene kondisen hans - det vil nok også hjelpe på. Men ja, ellers våkna opp! Men han er nok en bedagelig type samtidig. Han er fremdeles snill som et lam hjemme, på tur, o.l., lydhør, elsker alt og alle etc. Deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2012 For noen herlige sommerbilder! Vakker vakker hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 På tide med noen nye bilder av kjekkasen! Nå er han blitt 15-16 mnd og blir finere for hver dag som går 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Ja, det var på tide fiiine monti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Så flott gutt! Er han kullbror til Chili? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Så flott gutt! Er han kullbror til Chili? Kullbror med Chili ja Kjenner dere de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Kullbror med Chili ja Kjenner dere de? Jepp, passer han nå i helga faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Må nesten legge ut et par bilder av Monti nå. Han har lagt seg ut masse i bredden den siste tiden og begynner å bli skikkelig mann - halvannet år gammel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 På tide med noen nye bilder 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Herlige bilder! Så nydelig han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Så flott han er! Husker jeg sa at jeg aldri skulle ha Golden da jeg var yngre. Man skal aldri si aldri (jeg begynner å få alvorlig lyst på en, en eller annen gang) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Han er virkelig flott! Kjenner at jeg nok har lyst på golden igjen, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts