Gå til innhold
Hundesonen.no

hunden min har småsår på potene


bella91
 Share

Recommended Posts

hei idag etter vi hadde vert ute og gått tur så såg jeg at hunden haltet og når jeg sjekket så hadde han småsår på potene rett vedsiden av klørne (1 sår på samme plass på begge føtene)

de er ikke store og vi har snakket med vetrinær som sa at vi skulle vaske det så skulle det gro.

jeg lurte egentlig på om det er noe vi kan gjøre? det er ikke spesielt dype sår det er på en måte bare skrubbsår eller hva jeg skal si men han blødde litt på det ene og han er veldig sår

har lest at Bacimycin-pulver kan hjelpe men hvor får jeg taki det? og burde jeg kanskje ha et slags plaster eller noe på og kasnje potesokker til de er grodd?

skal se om jeg får tatt bilder imorgen han sover søtt nå så må vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de sårene min fikk når vi var dumme og jogget en tur på asfalt.

Første gang hun fikk det hadde hun nesten ikke hud igjen under tærne. Jeg bærte henne ned til grasset, så gikk vi tur i sirkler der :P Hun fikk tydelig vondt eller ubehag av å gå på hardt underlag i fire-fem dager, men hun hade slipt ned klørne inn til nerva også.. (lærer så lenge man lever)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...