tulip Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 Ja, det er ikke mye plass til meg i den soffaen lenger Men jeg ofrer den gjerne for jentene mine jeg Siter
Gullulven Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 (endret) For et herlig vesen, nesten like herlig som søstra, og like lettkjøpt med godbiter Var en fryd å treffe dere igjen. Endret 11. Oktober 2011 av Gullulven Siter
Artemis Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Så flott hun er! Synes at det ser ekstra lekkert ut med flere GDer på tur Siter
tulip Skrevet 14. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Så flott hun er! Synes at det ser ekstra lekkert ut med flere GDer på tur Ja, vi går ikke akkurat ubemerka hen... *fnis* Siter
Missy- Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Skikkelig flotte jenter du har der Siter
tulip Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Litt bilder fra en av turene da Gullulven og Gumpe var på besøk tåler dere vel?? Gullulven retter på magebeltet, mens Golle står sånn passe tålmodig og venter. Jentene får gå løse de Men ikke lenge etter ble det heftig lek i skogen Oabba er litt skeptisk til sånn tannfekting, så hun følger med på avstand. Men når den verste fektinga var over ville hun gjerne være med på leken. Fang meg om dere kan, ha ha, treeiginger! kræsjbombang Golle ble sliten av de langbente damene, og fant mamman sin istedet 1 Siter
Raksha Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Fiiineste jentene! Og Gumpe ser lekker ut! Siter
Poter Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Så fiiin! Husker på en utstilling en gang så ba noen meg hjelpe dem og holde den ene GD'en mens de gikk i ringen med to av sine andre hunder. Ei svææær, gul, gammel tispe. Og der stod jeg da, 157 og på den tiden noen og femti kilo. Holde enorme fremmede hunden mens eierne og resten av flokken løp rundt i ringen. Ble nesten litt engstelig der jeg stod Men tispen var jo snillere enn et lam og bare stod der, hun. Herlig vesen hadde hun, en slik tilstedeværelse. Siter
Bananen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Heeerlig! Og jeg er bittelitt svak for brune Dobermann. Siter
tulip Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Så fiiin! Husker på en utstilling en gang så ba noen meg hjelpe dem og holde den ene GD'en mens de gikk i ringen med to av sine andre hunder. Ei svææær, gul, gammel tispe. Og der stod jeg da, 157 og på den tiden noen og femti kilo. Holde enorme fremmede hunden mens eierne og resten av flokken løp rundt i ringen. Ble nesten litt engstelig der jeg stod Men tispen var jo snillere enn et lam og bare stod der, hun. Herlig vesen hadde hun, en slik tilstedeværelse. De er som regel stødige de dyra der ja Spes de eldre og erfarne, de gidder ikke lage så mye oppstyr for ingenting. Heeerlig! Og jeg er bittelitt svak for brune Dobermann. Jeg syns og brune dobere er penest. Og lille gullegull er veldig flott syns jeg Siter
Kaja Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Gleder meg til å få hilse på henne en eller annen gang! Så kan både hun og valpis lære unge frk blå å oppføre seg slik en grande skal Siter
Gullulven Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Litt bilder fra en av turene da Gullulven og Gumpe var på besøk tåler dere vel?? Gullulven retter på magebeltet, mens Golle står sånn passe tålmodig og venter. Jentene får gå løse de Men ikke lenge etter ble det heftig lek i skogen Oabba er litt skeptisk til sånn tannfekting, så hun følger med på avstand. Men når den verste fektinga var over ville hun gjerne være med på leken. Fang meg om dere kan, ha ha, treeiginger! kræsjbombang Golle ble sliten av de langbente damene, og fant mamman sin istedet Wow, ganske fin Dober det der ja sjeldent jeg får sett han fra siden når han ikke er er brun strek som springer forbi... Hehe, jeg så sele til Golle og ræva til Oabba, måtte se 2 gang for å se at valpis ikke var et tre Du MÅ maile meg de bildene, please Siter
Recommended Posts