Kensington Gate Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Takk! Hyggelig at det ikke bare er jeg som syntes han er fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Din blue merle collie og den blå hesten må jo være et vakkert syn sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Sukk, som tatt fra en scene i en alvedrøm. Nydelig hest! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Jeg har blå høner og en "merle" hane også! De er alle vakre hver for seg eller sammen - uansett kombinasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Sukk, som tatt fra en scene i en alvedrøm. Nydelig hest! Se, her skal du få en billig alvedrømvideo av meg. http://www.youtube.com/watch?v=mhOXHIHxk4g Trykk play, Så - samtidig, trykk play: ! Simsalabim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2011 Så nydelig, kjenner at jeg savner å drive med hester!! Helt fantastisk vakker hest, og jeg digger at han heter Mattis, det passa så godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 15. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Så nydelig, kjenner at jeg savner å drive med hester! Helt fantastisk vakker hest, og jeg digger at han heter Mattis, det passa så godt Det er jeg som ga han navnet Mattis - egentlig heter han Skog Habben, men jeg syntes ikke Habben passa til ham. Mattis var mer sånn snø og is og nordisk og styrke, liksom. Habben var mer sånn tjukt, lite skogstroll. Kjempeartig med hest igjen, hadde selv hatt et opphold på sikkert 12-15 år da jeg kjøpte ham. Anbefales! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Det er jeg som ga han navnet Mattis - egentlig heter han Skog Habben, men jeg syntes ikke Habben passa til ham. Mattis var mer sånn snø og is og nordisk og styrke, liksom. Habben var mer sånn tjukt, lite skogstroll. Kjempeartig med hest igjen, hadde selv hatt et opphold på sikkert 12-15 år da jeg kjøpte ham. Anbefales! Var det inntrykket av navnet jeg også har Blir nok hest(er) når jeg har fått skaffet meg drømme huset/småbruk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Men hvorfor vil du ikke beholde han som hingst? hva er ilempen med hingst vs vallak? NYDELIG hest... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 15. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Men hvorfor vil du ikke beholde han som hingst? hva er ilempen med hingst vs vallak? NYDELIG hest... Hingst er som regel mye mer uhåndterlig som voksen, spesielt om det finnes damer i nærheten. Det er ikke vanlig å beholde en hest som hingst dersom man ikke skal kåre/avle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 Ahh oki =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2011 For en fantastisk flott hest! *fikk akutt lyst til å ta med shettisen på tømmekjøringstur, kjenner jeg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Takker og bukker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Fy fader han er vakker <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts