Gå til innhold
Hundesonen.no

Nitro - mitt lille skrukketroll

Recommended Posts

Skrevet

Så søt! :wub: Arti med flere Nitroer her inne ;)

Stemmer det! Du har jo også en Nitro, fineste navnet det :ahappy:

Synes du kunne kostet på ham et skinn som passet! :P

Hvem var foreldrene igjen? Synes han tegner til å bli en stor dsg allerede jeg!

Haha ja, han har nok å vokse inn i :P Han er etter Nord UCH, FI UCH Lillstintans gangster Gunvald og Benzelias Articsirkle Ambra.

Skrevet

Pene Nitro :wub: Har du planer om avl eller noe ettersom at det ble hannhund denne gangen?

Har avl i baktankene ja :) Han er etter linjer som ikke finnes i Norge, så hvis han viser seg å bli frisk og fin, blir det nok en avlshanne ut av han :)

Edit: En annen grunn til at det ble hannhund denne gangen er at sambo virkelig savner å ha en hannhund i hus. Han ville ha en dobberman hanne til, men jeg ville ha en gårdshund tispe til. Da ble det et kompromiss: en hannhund av rasen gårdshund :P

Skrevet

Har avl i baktankene ja :) Han er etter linjer som ikke finnes i Norge, så hvis han viser seg å bli frisk og fin, blir det nok en avlshanne ut av han :)

Edit: En annen grunn til at det ble hannhund denne gangen er at sambo virkelig savner å ha en hannhund i hus. Han ville ha en dobberman hanne til, men jeg ville ha en gårdshund tispe til. Da ble det et kompromiss: en hannhund av rasen gårdshund :P

Haha, morsom kompromiss! Spennende da! :D