tm100021 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Noen resultater ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 2 (delvis 3) sonenhunder plassert i gruppe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Vi dro jo helt fra Oslo for å jakte på det forbaskede storcertet.. Og vi var så nær så nær! 2 beste tispe med reserve cert! Så ingen champion denne gangen heller, men veldig fornøyd med resultatet for det om Og vi ble jo slått av en sonis som ble veldig glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=10163&UTID=111008 Resultatlista er ute iallefall er noen sonishunder der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Hector debuterte og oppførte seg strålende og perfekt mopsete Nr 1 i jr klasse med ck og fjerde beste hannhund! Er sååå fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Hector debuterte og oppførte seg strålende og perfekt mopsete Nr 1 i jr klasse med ck og fjerde beste hannhund! Er sååå fornøyd! Så bra! Blondie da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Blondie fikk Excellent og 3 i åpen klasse. Ingen CK. Hun var for grov for dommeren, men ellers elsket han visst henne i følge Synnøve. Kritikken ligger igjen i Stavanger Så jeg vet ikke om det var noe mer han ikke likte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Bella Vita ble BIR - så nå er endelig storcertet i boks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Gratulerer så mye med storcert og gode plasseringer på småttiser og andre! På shiba gikk certet til Kiri, en kjempemorsom og skjønn tispe jeg har vist litt tidligere. Om ikke storcertet skulle gå til slekta, så kunne det godt gått gå til Kiri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Maja sin kjæreste og far til hennes fremtidige barn, verdens vakreste Rebus, ble BIR og BIG 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Oppdretter min tok bir og bim. Bim var amiga sin kull søster. BIR var en hun har hentet fra USA som er samme linjer som amiga har i seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Stilte for en dommer som ga blåt på småfeil :/ Så for japanerne endte det med 8 av 12 blå Men men dommern var nå hyggelig i seg selv, hehe.. Men tror jeg vil droppe å stille for han igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Ailo fikk excellent og ble plassert som nummer tre i klassen. Synes bedømmingen var en smule rar i dag. Alle 3 hanner fikk knallkritikker, men ingen var visst gode nok til å få ck. Så på eurasier ble det kun delt ut bir, ingen bim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Gratulerer til alle med gode resultater og til alle fornøyde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Pippi fikk VG i går, halen datt ned i ringen og den skulle ikke opp igjen - selv når hun løp. Men det gjør ingen verdens ting, for jeg fikk så mye skryt av dommeren. Han likte henne så godt, men kunne ikke gi noe bedre pga halen, og det forstår jeg veldig godt! Men hadde hun hatt halen oppe hadde hun fått exc og antakeligvis mer. Dette sa han høyt i ringen, og jeg ble bare kjempefornøyd Kiri (ikke min Kiri, men hun som vant certet) er ei veldig pen frøken og fortjente virkelig certet denne gangen. Vi må bare få opp selvtilliten til Pippi, så blir nok vi en farlig konkurrent ja Utrolig koselig dommer - syntes han var rettferdig og streng - og sånt liker jeg Edit: Gratulerer til alle fornøyde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Avalon hadde feil ører stakkar, så han fikk very good Tibra måtte redde familieæren og ble BIR og senere 4BIG i sin fine bikini, og verdens vakreste Rebus ble 2BIG, kun slått av BIS-hunden med andre ord Startet også LP, og klarte ikke å legge igjen nervene utafor, så vi var ikke helt på lag akkurat. Men med en null endte vi på 138 p., så det var jo ikke så halvgærent det vi fikk til. Hadde det ikke vært for ørten DK så hadde flere karakterer vært betraktelig høyere, men sånn er det å ikke være på nett dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Verdens fineste Saga ble BIR , med Cert og Cacib plukket ut blant de 6 i gruppa - men klarte ikke helt å hevde seg blant kremen av champions nå Men superfornøyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Kjempefornøyd sonis her også! Gamlefar Moby (9,5 år) ble BIR og 3.BIG! Ikke plassert i BIS-veteran, men hva gjør vel det? Beste beardistispe var en tispe fra mitt oppdrett - Molly. Min Mac ble 3 beste hann og Penny ble 3 beste tispe med res.cert. Selv stilte jeg en collietispe til vinner av åpen klasse, dessverre ingen CK. Moxy ble nr to i sin klasse - nydelig fremført av Caroline. Moxy's supervakre hode hadde tydeligvis for kort nese også kosesnorker hun for mye på bordet.. Tusen takk Caroline, jeg har fått flere tilbakemeldinger på hvor flotte dere var sammen! Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Avalon hadde feil ører stakkar, så han fikk very good Tibra måtte redde familieæren og ble BIR og senere 4BIG i sin fine bikini, og verdens vakreste Rebus ble 2BIG, kun slått av BIS-hunden med andre ord Startet også LP, og klarte ikke å legge igjen nervene utafor, så vi var ikke helt på lag akkurat. Men med en null endte vi på 138 p., så det var jo ikke så halvgærent det vi fikk til. Hadde det ikke vært for ørten DK så hadde flere karakterer vært betraktelig høyere, men sånn er det å ikke være på nett dessverre Aha! Var det feil ører han hadde, pappa var helt oppgitt der han satt ringside. "Så du DEN lekre aussien, også fikk den blått???!" Jaja, Avalon var iaf ikke dårlig groomet Grattis til fineste Tibramusen og alle andre som er fornøyde! Vi hadde en knall dag, deleid hjemmelaget hannhund ble BIR med CERT/CACIB (det var 42 påmeldt i rasen) Søsteren hans ble EXC 2 med CK og tilslutt nr 3 beste tispe med r-CERT, veldig stolte og godt fornøyde er vi Dagens største overraskelse stod vel lille "gjesten" som vi hadde med for å stille for noen andre. Uferdig og skranglete juniortispe som faktisk vant klassen sin med CK Lurer jammen meg på om vi ikke var på samme camping som Susanne også, naboen oppi gata hadde nemlig boston og beardiser... Susanne, brusand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Aha! Var det feil ører han hadde, pappa var helt oppgitt der han satt ringside. "Så du DEN lekre aussien, også fikk den blått???!" Jaja, Avalon var iaf ikke dårlig groomet Grattis til fineste Tibramusen og alle andre som er fornøyde! Vi hadde en knall dag, deleid hjemmelaget hannhund ble BIR med CERT/CACIB (det var 42 påmeldt i rasen) Søsteren hans ble EXC 2 med CK og tilslutt nr 3 beste tispe med r-CERT, veldig stolte og godt fornøyde er vi Dagens største overraskelse stod vel lille "gjesten" som vi hadde med for å stille for noen andre. Uferdig og skranglete juniortispe som faktisk vant klassen sin med CK Lurer jammen meg på om vi ikke var på samme camping som Susanne også, naboen oppi gata hadde nemlig boston og beardiser... Susanne, brusand? Ja, han hadde diskvalifiserende ører, men fikk blått Ganske imponerende egentlig. Grattis med fine resultater selv, så fint ut i gruppa Hadde frøken gjest litt bedre cheese igår? ' Og selvfølgelig, gratulerer til alle andre som er fornøyde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Lurer jammen meg på om vi ikke var på samme camping som Susanne også, naboen oppi gata hadde nemlig boston og beardiser... Susanne, brusand? Joda - det var oss! Hytte nr 1 fylt til bredden med 2 mennesker, 4 beardiser, en collie langhår og Moxy - den lille boston'en. Da hilste vi på lørdagen, men HEI igjen! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Ja, han hadde diskvalifiserende ører, men fikk blått Ganske imponerende egentlig. Grattis med fine resultater selv, så fint ut i gruppa Hadde frøken gjest litt bedre cheese igår? ' Og selvfølgelig, gratulerer til alle andre som er fornøyde Oi, ja det er jo i seg selv litt spesielt! Hehe husker ikke helt om frøken gjest hadde bra cheese eller ikke, den kritikken hun fikk beskrev ikke akkurat den hunden jeg hadde i båndet synes jeg Men dagen før hadde både hun og Paddemusen "good hiit" ihvertfall irriterer meg over at jeg ikke husker fler av de suverene uttrykkene til den dommeren... Joda - det var oss! Hytte nr 1 fylt til bredden med 2 mennesker, 4 beardiser, en collie langhår og Moxy - den lille boston'en. Da hilste vi på lørdagen, men HEI igjen! Susanne Hei! Jeg blir litt sånn halveis beskjeden innimellom, kan presentere meg neste gang hvis jeg tør Hytte nr 5 var også ganske breddfull, 2 mennesker, 2amstaffer og 4 franske bulldoger- men tror dere vant den runden hehe.. Den campingen var jo helt super, vi fikk bla en flott tur på den fine stranden med masse fornøyde hunder. Frister til gjentakelse! Editerer inn et bilde av oss fra BIR/BIM også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 17. September 2011 Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Editerer inn et bilde av oss fra BIR/BIM også: Grattis til alle med flotte resultater Kjempegøy å se fine Pubis igjen, han er jo bare helt herlig. Siri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 30. September 2011 Rapporter Share Skrevet 30. September 2011 Vi stilte 2 japper, yngste og eldste tispe gikk ut med blått, den eldste(veteran) for hun var for kort i ryggen(ja da lurte jeg på om dommeren trengte briller, har tidligere fått at hun er for lang he he he) yngste tispen fikk blått for hun var for løs i front. Den som gjorde det best (stilte to veteraner) var datter til den med lang rygg he he og hun fikk exe, ck, 2btk, res.cacib og bim veteran. kunne fått certet også hadde hun ikke vært nuch var litt dumt egentlig for moren trengte certet men det ble da ingen tisper som fikk det, for han plasserte bare to tisper(av syv oppmøtte tisper, så han var litt streng) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Vi stilte 2 japper, yngste og eldste tispe gikk ut med blått, den eldste(veteran) for hun var for kort i ryggen(ja da lurte jeg på om dommeren trengte briller, har tidligere fått at hun er for lang he he he) yngste tispen fikk blått for hun var for løs i front. Den som gjorde det best (stilte to veteraner) var datter til den med lang rygg he he og hun fikk exe, ck, 2btk, res.cacib og bim veteran. kunne fått certet også hadde hun ikke vært nuch var litt dumt egentlig for moren trengte certet men det ble da ingen tisper som fikk det, for han plasserte bare to tisper(av syv oppmøtte tisper, så han var litt streng) Lurer på om ikke dere hadde samme dommer som oss, Carsten Birk fra danmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts