Bellare Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Mitt namn er Siri, er 19 år og kjem frå den lille, men svært regnfulle byen Førde som ligger på Vestlandet. For dei som lurer, så regnar det meir her enn i Bergen, jeeei! Bur fortsatt heime, og jobbar bak ein ferskvaredisk sidan eg no har eit friår frå skule. I 2006 fekk vi vår første hund er heim, nemleg hunden Dina som er av rasen Coton de Tulear. Det er i hovudsak mamma's hund. Vi skulle ikkje stille ut, og ikkje avle, men slik endte det ikkje heilt. Dina vart stilt, og har eit stort og eit lite Cert, og har til no hatt tre kull. I Dina's siste kull kom lille Pia til verda. Ho vart registrert på meg og vart mitt ansvar. Min første og heilt eigne lille hund. Pia er no heile eit år og vi har vert gjennom både oppturar og nedturar, frustrasjon og glede. Har eit lite ønske om og kunne ta appellmerket med Pia, og kanskje entre LP klasse 1 ein dag. Pia kan alle øvelsane til appellmerket, men på grunn av at ho ikkje er så glad i andre hundar av stor/medium størrelse, og enkelte fremmede personar, og dermed reagerar med "utkopling" og gneldring må vi fortsatt trene på sosialiseringsfronten. Men det har da gått framover i det minste! Ellers er Pia ein utstillingshund. Ho fekk BIR i klassen valp 6 - 9 mnd, og skal snart debutere i juniorklasse på dobbelutstillingane vi skal på i Bergen nest siste helga i September. Framtidsplanen var å bruke frøkna i avl om ho får helsesjekken i orden og gjer det bra på utstilling. Men vi får sjå kvar vi er om eit år eller to. Er også interessert i fotografering, så er ein liten hobbyfotograf. Stort sett frøkna som må stille opp som modell, men pyttpytt, ho har lært seg å posere! Siter
Kaja Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Du kom deg omsider inn hit altså! Velkommen! (hilsen Greatsenji @ hunden.no) Siter
Carro92 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Velkommen Siri, liker at du kom deg inn her Siter
Ane Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Velkommen hit! I 2006 fekk vi vår første hund er heim, nemleg hunden Dina som er av rasen Coton de Tulear. Det er i hovudsak mamma's hund. Vi skulle ikkje stille ut, og ikkje avle, men slik endte det ikkje heilt. Dina vart stilt, og har eit stort og eit lite Cert, og har til no hatt tre kull. Må bare spørre! Er hunden 5 år, og hatt 3 kull? Siter
bikkjene Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 velkommen hit kjempesøt hund du har Siter
Synnikken Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Velkommen hit! Må bare spørre! Er hunden 5 år, og hatt 3 kull? 2 år ved første kull, så ett året etter og det tredje kullet året etter det igjen. Er ikke uvanlig det Siter
Bellare Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Heilt normalt det. Og på det siste kullet vart ho "smitta" av ein Chi med løpetid som vi passa, og Dina fekk dermed løpetid nokre månader før vi forventa den. Kull var planlagt, så då var det berre å reise til hannhunden. Og Dina har laaaange intervallar mellom kvar løpetid. Siter
Ane Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 2 år ved første kull, så ett året etter og det tredje kullet året etter det igjen. Er ikke uvanlig det Jeg synes ikke noe om tre kull tre år på rad! Men men Siter
Bellare Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Var ikkje tre kull på rad, haleluja! x) Mulig eg tar feil, men meinar å hugse eg har hørt ein ikkje får registrere kull om det ikkje har gått ei viss tid mellom kvar gong. Og det er heilt normalt å få kull ved 2 års alder, hoppe over ei løpetid, så kull igjen og mulig kull igjen etter der eller hoppe over løpetid igjen. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Velkommen skal du være! Er det dette som kalles rasen 'mops'? (bilde 2) Siter
Bellare Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Velkommen skal du være! Er det dette som kalles rasen 'mops'? (bilde 2) Japp, dynkar ho i grønsåpevatn før ho får rase rundt på golvet ^^ Siter
Ane Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Var ikkje tre kull på rad, haleluja! x) Mulig eg tar feil, men meinar å hugse eg har hørt ein ikkje får registrere kull om det ikkje har gått ei viss tid mellom kvar gong. Og det er heilt normalt å få kull ved 2 års alder, hoppe over ei løpetid, så kull igjen og mulig kull igjen etter der eller hoppe over løpetid igjen. Hvis hun har hatt tre kull, så må hun ha fått tre kull på tre år. Hun er fem nå, og fikk første kull som 2 åring(går jeg ut ifra, siden det er vanlig). Sa må hun ha hatt et kull hvert år i tre år Skjønner? Siter
Recommended Posts