Stueloff Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Født: 29.06.11 Stamtavlenavn: Eugenios Blizzard. Populært kalt: Tinky Winky Tirsdag 06.09.11 flyttet denne nydelige valpen inn hos oss, og på disse fire dagene har han vist seg å være, som valper flest, både krevende og fantastisk å ha i hus. Han har allerede lært seg hvor han skal gå på do, og det har vært minimalt med uhell, dog dette kan forandre seg når vi går kaldere tider i møte. Det Tinky Winky liker best er å rive ned duker, dra blarne ut av alt av potteplanter eller irritere puddelen Ricky. For ikke å snakke om hvor gøy det er å bite i fingre å tær! Når han ikke er travelt opptatt med å rasere huset og dets beboere kan han bevise at han er verdens søteste valp ved å krølle seg sammen på fanget og sove i lange tider. Tinky Winky og Ricky Meg og godgutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanieVålerhaugen Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Eugenios er et bra oppdrett Han er jo bare til å spise opp den lille fyren din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 så nyyydelig ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Ja, Eugenios er utrolig dyktig! Takk, takk! Skal videreformidle det til ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Skikkelig herlig. Elsker masken hans! Blir spennende å følge. Liker italienere, selv om jeg er litt usikker på om jeg ville hatt en selv (min frue vil derimot, så vi får se da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Skikkelig herlig. Elsker masken hans! Blir spennende å følge. Liker italienere, selv om jeg er litt usikker på om jeg ville hatt en selv (min frue vil derimot, så vi får se da). Ja, jeg falt også for den mørke maska Jeg har foreløpig ingen klager på rasen, i hvertfall. Du får bare følge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Oppdatering! Nå har jeg hatt Tinky Winky ca to og en halv måned, og han vokser og trives Han har til og med begynt å høre på meg! ...Nå og da. Jeg kunne virkelig ikke bedt om en bedre hund, han har vist seg å være alt jeg lette etter og hverdagen har blitt så mye bedre etter at han kom i hus Slenger med noen gamle og nyere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Så fin gutt du har med kult navn! Også må jeg jo bare si at dere kledde hverandre utrolig godt! Skikkelig søtt bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Nommin, så utrolig søt liten voffs Hadde vært moro å hatt en grey i hver størrelse: stor, medium og liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Ser ut til å være en herlig krabat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Takk, alle sammen! Djervekvinnen: Kan tyde på at det kanskje blir whippet på meg neste gang, men greyhound blir nok litt i største laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 For en nusselig sak, med et utrolig kult navn! Likte fargen hans godt og! Kos dere sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 28. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Tusen takk! Jeg elsker også fargen og markeringene hans, veldig kledelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 29. November 2011 Rapporter Share Skrevet 29. November 2011 Så utrolig søt han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 10. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Han er det Her er noen nyere bilder av karen. Viser fram de nye supermannsokkene Oooog nylua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Haha,digger supermannsokkene! Nydelig gutt du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 11. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Hihi, han liker dem ikke så godt selv Han er det Min store stolthet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts