Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem kommer på SM?


Ane
 Share

Recommended Posts

Nei, kom daaaa! :flowers:

Og nå oppdaget jeg plutselig hva det er med den datoen. Elgjakta starter :) Regner med at jeg da er aleine hele dagen med Steinar (jeg er bare med på jakt når vi har barnepasser), så da blir sannsynligheten større for at jeg kommer. Bedre å kjøre på tur enn å sitte aleine en hel dag :) Regner da med at Pippi og Lexi blir med som heiagjeng også (Birk har jo "bakvakt" og kan ikke dra noen steder i elgjakta, og Kiri har en tendens til å være noe megget mot andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du helt sikkert/kanskje? Kanskje :P Eller sånn egentlig så skal jeg komme.

Stiller du hund(hvem?)? Ellie og Balrog

I hvilken klasse? Kl 1

Nuvel, med unntak av Kiter, Amira og kelpiegjengen, så har du vel høyst sannsynlig den mest lettrente bikkja av oss alle. :P

Bare sånn apropos... Soniser er noe av det skumleste å stille for! Når man i tillegg kjenner slekta til Balrog, hvor gøy tror du da det blir å være i den ringen hvis det går dårlig? Her er presset stort og jeg tror jeg bytter ut både klasse og hunder og stiller Zinnia & Mayla i rekrutt istedet! :P

(Ikke at bernere ikke kan, men jentene er ikke trent noe særlig..)

Gleder meg til å treffe deg også!

Ikke tenk på det, jeg tror jeg kommer til å være verre enn de fleste. Kanskje vi skal satse på å legge den store gjenforeningen til etter at vi har vært i ringen? :lol:

Veldig god idè! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du helt sikkert/kanskje? Kanskje. Om jeg ikke klarer å finne på en unnskyldning..

Stiller du hund(hvem?)?

I hvilken klasse?

Må bare fikse på påmeldingen, men etter det ser det sånn ut:

Ella i rekrutt

Og kaanskje Opsis i rekrutt. Kanskje.

Og ja, soniser er det skumleste å stille for i hele verden! Så vi får se om vi ikke heller drar på samling med trekkhundklubben.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå oppdaget jeg plutselig hva det er med den datoen. Elgjakta starter :) Regner med at jeg da er aleine hele dagen med Steinar (jeg er bare med på jakt når vi har barnepasser), så da blir sannsynligheten større for at jeg kommer. Bedre å kjøre på tur enn å sitte aleine en hel dag :) Regner da med at Pippi og Lexi blir med som heiagjeng også (Birk har jo "bakvakt" og kan ikke dra noen steder i elgjakta, og Kiri har en tendens til å være noe megget mot andre).

Hurra! Aiko kommer til å eeeelske Steinar, hehe. Og hvis du er heldig får du høre grevlinglydene til Imouto, hun liker å lage dem samtidig som hun inviterer til lek med feks Lexie. :P

Bare sånn apropos... Soniser er noe av det skumleste å stille for! Når man i tillegg kjenner slekta til Balrog, hvor gøy tror du da det blir å være i den ringen hvis det går dårlig? Her er presset stort og jeg tror jeg bytter ut både klasse og hunder og stiller Zinnia & Mayla i rekrutt istedet! :P

(Ikke at bernere ikke kan, men jentene er ikke trent noe særlig..)

Haha, søta, nå får du gi deg. Du må huske på at du faktisk har en tenåringsslamp av en hannhund, så sett helt isolert fra rasen, så er alt han presterer nå bare en bonus. Det er vel så hyggelig å se glade, trygge og fine hunder i ringen som arbeidsmaskiner, veit du. :) Og dessuten mistenker jeg at du gir deg sjøl bittelitt lite kred når det gjelder de der bikkjene dine... :whistle:

Kommer du helt sikkert/kanskje? Kanskje. Om jeg ikke klarer å finne på en unnskyldning..

Stiller du hund(hvem?)?

I hvilken klasse?

Må bare fikse på påmeldingen, men etter det ser det sånn ut:

Ella i rekrutt

Og kaanskje Opsis i rekrutt. Kanskje.

Ellaaaa! Da veit jeg om ei trollbolle som blir glad, når verdens kuleste tante dukker opp! Du må bare gjemme henne mens vi er i ringen, hehe.

Foxi tørr jeg desverre ikke gå lp1 med selvom hun kan ting pga som jeg har nevnt før, hun kan fly av banen :) Ergo går vi rekrutt for det blir hennes debut :wub: fine vovven min som er bedre nå.

Veit du, når jeg tenker meg om, så er jeg veldig glad for at du er så fornuftig at du heller sørger for å sikre både Foxi og hundene rundt en god opplevelse, enn å jakte prestasjoner. :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellaaaa! Da veit jeg om ei trollbolle som blir glad, når verdens kuleste tante dukker opp! Du må bare gjemme henne mens vi er i ringen, hehe.

:lol: Kan putte henne i lomma mens dere er inne. Også burde jeg kanskje begynne å trene henne nå, for det er ikke mye hun har gjort det siste året.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det det! Vil veldig gjerne hilse på Chessea! :)

Så bra! Jeg vet nemlig om en liten portisdott som hadde hatt godt av litt sosialisering. Jeg sal prøve så godt jeg kan å få kommet den dagen, altså. Høres knallmoro ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du helt sikkert/kanskje? Kanskje. Om jeg ikke klarer å finne på en unnskyldning..

Stiller du hund(hvem?)?

I hvilken klasse?

Må bare fikse på påmeldingen, men etter det ser det sånn ut:

Ella i rekrutt

Og kaanskje Opsis i rekrutt. Kanskje.

Og ja, soniser er det skumleste å stille for i hele verden! Så vi får se om vi ikke heller drar på samling med trekkhundklubben.. :whistle:

Du vet at du ikke har noe valg? :lol: Du SKAL dit :P Du trenger ikke å stille, men du skal hvertfall ikke dra på samling med trekkhundklubben! Tullejente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du ikke har noe valg? :lol: Du SKAL dit :P Du trenger ikke å stille, men du skal hvertfall ikke dra på samling med trekkhundklubben! Tullejente :)

Men man må jo støtte klubben sin :aww::whistle: Men joa, siden du spør så pent så kommer jeg sikkert.

Maria og Marie har bare å komme :aww: når jeg ser hvor fine og flotte FVF og øvelser dere har så har dere ingenting å være redd for. Jeg er mer redd for å dukke opp med kadavaret av en gjeng jeg har :P

rekrutt er også mega safe! :D

Takk :flowers: og :lol:

Og mens jeg holder på, gidder du å melde av Opsis? Så kan Ella få skinne alene. På tide det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare få lov til å skyte inn med at jeg ikke synes folk og hunder som kan mye bedre trenger å melde seg på i rekrutt :lol:

Jeg vet om flere som melder seg på i rekrutt som kan gå LP1. Men de velger å ha en kjekk opplevelse med hunden, hvor den vil mestre mye mer enn den kanskje ville gjort i LP1. Og det er en god måte å få opp motivasjonen på hunden på! Jeg synes det er bra det er flere som går ned jeg :) Vi som kjenner hverandre vet jo litt om hunder/valper og eiere. Om hvor mye erfaring en har og hvordan "ståa" er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...