GryAnettN Skrevet 30. August 2013 Rapporter Skrevet 30. August 2013 Så trist Kondolerer så masse Siter
Mari Skrevet 30. August 2013 Rapporter Skrevet 30. August 2013 Åh, Stine, noe så forferdelig trist. Stor klem til deg og dine! Siter
Stine Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2013 Takk skal dere ha Det er så tomt her, og spesielt Vigdis leter etter henne når hun har en stille periode (som er typ 2 ganger om dagen ) Det jeg synes er så urettferdig er at dem som ikke fortjener det blir syke! Hun var så glad, lykkelig og tvers gjennom snill, så hun hadde virkelig fortjent et langt og godt liv Hun er den hunden som har krøpet seg lengst inn i hjertet mitt, fra første møte så var hun hunden vår, det var liksom aldri noe tvil Siter
Stine Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Kanskje på tide å skrive litt her igjen, Vigdis har fylt 9 mnd og debuterte på voksen utstilling i Leto, dag 1 fikk hun exelent og ble nr 4 i en stor junior klasse på 13 stk Dag 2 fikk hun blå, men det er jo veldig greit. Var pga halen hennes, men det tok faktisk lang tid før dommeren så den Neste utstilling blir Lillestrøm, spennende Siter
Teserere Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Grattis! Syns du kan legge inn litt nye bilder av finingene dine jeg! 1 Siter
Stine Skrevet 26. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Takk Blir så lite bildetagning om dagen, går litt i bølgedaler det Men må ihvertfall prøve å ta bilde av Vigdis i morra, da er hun jo 10 mnd Siter
Stine Skrevet 27. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2013 Idag fyller Vigdis og hennes bror Lukas 1 år! Tenk at det allerede er 1 år siden de kom til verden 3 Siter
Teserere Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Idag fyller Vigdis og hennes bror Lukas 1 år! Tenk at det allerede er 1 år siden de kom til verden Gratulerer på etterskudd! Siter
Gjest Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Jeg følger eieren til Lukas på instagram, og fy for en kjekk kar han har blitt! Siter
Stine Skrevet 29. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2013 Gratulerer på etterskudd! Takk Jeg følger eieren til Lukas på instagram, og fy for en kjekk kar han har blitt! Ja, han vokser seg fint til Siter
Stine Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 AD A på Vigdis Vi sjekket også ryggen og halen hennes i samme slengen. Ryggen er helt perfekt, haleknekken hennes er medfødt, men ikke noe som kommer til å gi henne noen plager Venter spent på HD resultatene nå 5 Siter
Stine Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 HD D med små forkalkninger på begge sider. Heldigvis er hun liten og godt muskelsatt så vi håper hun ikke får noen problemer med det. Vi kommer til å fortsette som før med turer i skog og mark + agility (siden hun elsker å drive med det så tar vi sjangsen) Holder henne i god form og unngår sykling/løping på asfalt. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Veldig, veldig kjedelig, men kanskje ikke så overraskende? Er helt enig i at dere skal fortsette med gledesfylte aktiviteter! Siter
tulip Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Kjipern! Jeg håper dere tør å kaste dere ut i det igjen, for det er oppdrettere som dere vi trenger, for dere tar faktisk konsekvensene av det dere får fram alvorlig 2 Siter
Stine Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Veldig, veldig kjedelig, men kanskje ikke så overraskende? Er helt enig i at dere skal fortsette med gledesfylte aktiviteter! Nei, det var ikke så overraskende. Vi sjangsa og vi dreit oss ut... Kjipern! Jeg håper dere tør å kaste dere ut i det igjen, for det er oppdrettere som dere vi trenger, for dere tar faktisk konsekvensene av det dere får fram alvorlig Staff blir det ikke noe mer her ihvertfall, og neste hund blir mest sannsynlig en forhund. Så kan vi på en måte være med på sidelinjen og lære mest mulig der Om vi noengang kommer til å prøve oss som oppdrettere igjen er veldig usikkert, jeg orker ikke den følelsen flere ganger av å ha solgt en syk hund til utrolig herlige mennesker som fortjener å ha en frisk hund. Herregud, jeg har aldri sippa over en HD grad før. Men jeg hadde en liten Bodil nedtur idag og da er jeg sippete. Går snart over får jeg håpe Siter
Tabris Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Så trist, men det går nok bra med Vigdis. Også må jeg få bare få si - du har utrolig kule navn på hundene dine! Siter
Vimsan Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Åh så tråkigt med HD resultatet förstår att det inte känns speciellt bra men tycker det är bra att ni kommer fortsätta med sånnt som hon tycker är kul ändå. Siter
Heidihj Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Utrolig synd med HD-resultatene! Får håpe hun får et langt og aktivt liv likevel. Det virker som det ligger godt til rette for det med masse aktivitet ihvertfall Siter
Stine Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Uansett om det blir langt eller ei blir det ihvertfall aktivt *ler* Det er jo ingen dødsdom, og hun kommer nok til å leve greit med det, men man må jo ha i tankene at hun kan slite med det som gammel hund. Det får vi ta da, og jeg vil heller at hun skal få leve som hun vil og være glad og kanskje leve litt kortere enn å begrense og få et litt kjedeligere liv men lengre Ikke hadde jeg orket å ha henne i hus med et begrenset liv heller, da hadde hun blitt kverka fort Siter
Toril Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Dritt,men ikke noe hinder for et godt liv,hun har eiere som gir henne glede . Endret 7. Januar 2014 av Toril Siter
SandraNH Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Nei, det var ikke så overraskende. Vi sjangsa og vi dreit oss ut... Staff blir det ikke noe mer her ihvertfall, og neste hund blir mest sannsynlig en forhund. Så kan vi på en måte være med på sidelinjen og lære mest mulig der Om vi noengang kommer til å prøve oss som oppdrettere igjen er veldig usikkert, jeg orker ikke den følelsen flere ganger av å ha solgt en syk hund til utrolig herlige mennesker som fortjener å ha en frisk hund. Herregud, jeg har aldri sippa over en HD grad før. Men jeg hadde en liten Bodil nedtur idag og da er jeg sippete. Går snart over får jeg håpe Har ikke lest hele tråden, men hvorfor var det ikke så overraskende? Siter
Stine Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Har ikke lest hele tråden, men hvorfor var det ikke så overraskende? Fordi moren hennes har C. Siter
Recommended Posts