Pyrris Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Hei. Setter inn bilder av våres hunder Våres hanne Zizou Zera, her 9 uker. ( hun er i dag 10 mnd og ute på fór) Fly Nicki, min herlige blandingshund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Så fine! Likte fargen til Zera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Så nydelige de er :wub: Mer bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Har dem ikke noe kortere navn? Rasen altså. Kjempefine hunder da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrisha Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Så nydelige da ))))))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Så stor og fin Fly har blitt! Hvordan er pelsen hennes kontra Zizou sin? Den ser litt striere ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jeg har alltid vært så svak for den rasen, og disse bildene hjelper ikke... Jeg var millimeter fra å ta kontakt med Light My Fire i Sverige i stedet for å bestille Lyra. Vakre, vakre hundene. Spesielt Blue Merle er vannvittig vakkert på den rasen. Heldig du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrris Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Vi kaller rasen face rase, uttales fass rass. Fly har kraftigere pels men ikke så stri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 De var flotte Har ikke sett den rasen før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jeg har vel hilst på deg og mange av hundene dine på Bjerke. Det var jeg som stilte Lux Fine er de, både på bilder og i virkeligheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Falt skikkelig for denne rasen på NKK Hamar for ett par år siden. utrolig vakre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrris Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Hei Megamarie. Du var kjempeflink til å stille, og Lux var så flink. Synd dommeren var så uviten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts