Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen spiser kanin og marsvin bæsj.


bikkjene
 Share

Recommended Posts

Vi har to marsvin, og hunden kaster seg over lorten etter dem hvis hun finner den. Aner ikke hvorfor, den inneholder jo bare kjedelige ting som høy og gress!?? Så hvorfor det skal være så stas for en hund å spise det da, aner jeg ikke.

Det ser heldigvis ut til at interessen for marsvinlorten har dabbet av noe ettersom valpen blir eldre. I starten var hun helt vill etter det, og marsvinene var jo veldig mye ute i hagen når været var bra. Har forøvrig lært meg at en håndholdt feiekost med feiebrett er den letteste måten å få fjernet marsvinbæsjen fra gressplenen på... En vanlig rake (rive) var bare håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laffen var veldig glad i bæsj då han var liten, særleg hans eigen var tydelegvis eit herremåltid. Fordelen var jo at om han dreit inne, så rydda han opp etter seg sjølv før vi i det heile rakk å reagere :P . Om det passa seg slik, hindra vi han i å ete det, men vi var ikkje hysteriske på det, og fekk høyre rundtom at dette ikkje var unormalt. No er han 7 månader gamal, og har ikkje ete ein dritt på lenge (bokstaveleg tala, altså :lol: ).

Uff...dette minte meg på den gangen Dachsen min spiste hestebæsj også kom han inn og spydde opp alt, det må være den verste lukta jeg noen gang har kjent! :|

:barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold an og count your blessings. Alle min hunder har vært menneskebæsjens største tilhengere. Marsvin og kanin? Pittesmå tørre kuler? Pøh! Det er reneste corn flakes. Kom og snakk med meg når dere har gitt en megagiddy hund godbit for en innkalling, for så å oppdage at den har en Oslo uteliggers avføring klint utover hele snuta. Best. day. ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...