Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tror og håper jeg ikke er den eneste som sitter forran boksen å ser på sånt,så tenkte at vi må ha en egen tråd der vi kan diskutere :shifty:

Førsteinntrykket mitt er : KLEINT! :whistle:

Skrevet

Jeg kan iallefall med stolthet i stemmen si at jeg aldri har sett på Paradise Hotel..

Det kan dessverre ikke jeg... :icon_redface:

Jeg ser på nå, men skal det gå på tv2 eller bare bliss? siden det går på tv2 nå mener jeg.

Til nå, vel kjedelig :P

Jeg ser på bliss jeg,visste ikke det gikk på tv2 en gang. Tror det skal gå på Bliss,men er ikke sikker :icon_confused:

Skulle ønske det var noen andre som var programledere ihvertfall,noen med mer "futt" i.

Skrevet

Haha kleint ja, mildt sagt! :lol: Menman må jo se på, det er jo ti år siden sist! :P Må jo se om det blir en suksess denne gangen.. Så får vi se hvor lenge jeg gidder å følge med :P

Skrevet

Det var litt kleint ja.. Men tydeligvis ikke så kleint som gjør at det er mer spennende å lese anatomi :P haha Håper det blir litt artigheter, istedenfor bare sex, drama osv., ellers så tyder det på at det blir mye anatomi fremover i høst :P haha

Men stemmer i at det skulle være noen andre programledere.. Men off ja, jeg også er vist alt for glad i å kaste bort tida mi og ikke klare å legge seg til riktig tid :P

Skrevet

Så ikke programmet, for jeg ville heller se 71 grader nord.... :sleep: Så første sesongen av "big brother", men har ikke sett etter det. Synes den type programmer (inkl. "paradise hotell" ) kan oppsummeres med et ord.... kjedelig og atter kjedelig. Gir ikke meg noe underholdningverdi i hvert fall... :aww:

Skrevet

Jauda måtte jo se på :huh:

Eg syns jo det var passe festlig når de har det der forstørra hamsterburet jeg da :D

Men eg e nå enkel og underholde.

Så kun første sesongen av big brother og håper nå denne kan bli like festlig. :D

Skrevet

Synes det var flaut. Og jeg liker virkelig ikke programlederen, hun passer ikke til dette i det hele tatt...

Ikke Petter heller. Synes han så ganske forskrekket ut :huh:

Jeg elsker sånne programmer. Jeg synes det er sååå gøy å sitte å le av teite folk,drama og hjernedøde kommentarer :P