Synne N Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Hvordan reagerer dere når dere tråkker på hunden og den hyler?
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Pleier ikke gjøre det, men. Skvetter vel? Kan ikke akkurat begynne å trøstekose heller..hehe..
Yakine Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Jeg blir skikkelig ekkel inni meg, og synes det er så fælt! Men kan jo ikke vise at jeg synes det er fælt...
Betty Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Skvetter litt å sier oi, å så får jeg dårlig samvittighet. Men det tråkker heldigvis ikke så ofte på han
-sheriff- Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 syns det er ekkelt, for vet hvor vondt det gjør selv...men prøver å late som ingen ting...gir henne et lite klapp bare...
Synne N Skrevet 8. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Jeg får så utrolig dårlig samvittighet. Hun kommer helt oppi meg for å si unnskyld fordi at jeg tråkket henne på foten.
Djervekvinnen Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Uffda sier jeg, og tenker ikke mer over det. Et uhell er et uhell.
Toya Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 pleier bare å si, det her gikk jo bra da... så går vi vidre..
Hanne92 Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Har bare tråkka på halen :roll: tror ikke han er den som reagerer mest. får dårlig samvittighet og prøver å gjøre han glad igjen
Karris Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Sier "Oi..." også overser jeg det.
Kristina Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Jeg tråkker mye på Lunah, ikke fordi det er med vilje, men fordi hu konstant er i veien :roll: Typisk skygge liksom. Hu hyler aldri da, men når jeg tråkker på a så sier jeg 'næmen. unnskyld' med vanlig tonefall og så bryr jeg meg ikkeno mer med det. Får vondt inni meg da, men det gjør det ikkeno bedre å begynne å trøste a. Men det letter litt på samvittigheten og si unnskyld etterpå.
tuppetroll Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Jeg er så klønete da, tråkker på hundene mine alt for ofte.. Men sier som oftest bare beklager og begynner med noe annet.. Verre er det når jeg tråkker på hoppetussas hund, da får jeg fryktelig dårlig samvittighet, men heldigvis tar både hund og eier det med et smil
Hilde90 Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Skrevet 8. Desember 2005 Jeg får skikkelig dårlig samvittighet, og føler meg slem.
MarieR Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 jeg skvetter, og sier unnskyld og gir han en fraværende klapp på hodet
WheatenMali Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 jeg hopper i taket og sier oi, også går jeg bare og later som ingenting..
Baby Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Jeg er så klønete da, tråkker på hundene mine alt for ofte.. Men sier som oftest bare beklager og begynner med noe annet.. Samme her...
Ulvinnen Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Dere som bare later som ingenting, hvorfor det?
Ingvild Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Sier "unnskyld" i et helt vanlig tonefall, eller ingenting, og fortsetter med det jeg holdt på med.
vipsen Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Sier alltid "oi, unnskyld" eller noe i vanlig tonefall og later som ingenting, for så heller å se over hunden senere om den fremdeles har småvondt. Vips har en tendens til å legge halen under hælen (jupp da) når man gjør vendinger på stedet, hehe, fortsetter bare å jobbe så er det over og glemt.
Jeampi Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Sier unnskyld i normal tone og sier ikke noe mer. Men jeg har bare tråkke henne såvidt på poten én gang
WheatenMali Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 Dere som bare later som ingenting' date=' hvorfor det?[/quote'] jeg gjør det fordi hvis man setter seg ned med hunden og sier stakkars deg og trøster den så gjør vi opplevelsen sterkere og hunden tror det gjorde ti ganger vondere enn det egentlig gjorde, når jeg later som ingenting på mine hunder så bare går de også og later som ingenting..
~Marlene~ Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 jeg skvetter og blir helt i fra meg, vega har lært å tilgi, jeg sier unskyll og hun gir en suss tilbake, samme me mira å da føler jeg meg ikke råtten mere, viss jeg ikke får sussen er de fortsatt sure å da fløer jeg meg råtten! ** det har sjedd 1 gang* :mrgreen:
Benedicte Skrevet 9. Desember 2005 Rapporter Skrevet 9. Desember 2005 "oi" og så går jeg videre og later som ingenting
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar