Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråkke på


Synne N

Recommended Posts

Jeg tråkker mye på Lunah, ikke fordi det er med vilje, men fordi hu konstant er i veien :roll: Typisk skygge liksom. Hu hyler aldri da, men når jeg tråkker på a så sier jeg 'næmen. unnskyld' med vanlig tonefall og så bryr jeg meg ikkeno mer med det. Får vondt inni meg da, men det gjør det ikkeno bedre å begynne å trøste a. Men det letter litt på samvittigheten og si unnskyld etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så klønete da, tråkker på hundene mine alt for ofte.. Men sier som oftest bare beklager og begynner med noe annet.. Verre er det når jeg tråkker på hoppetussas hund, da får jeg fryktelig dårlig samvittighet, men heldigvis tar både hund og eier det med et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier alltid "oi, unnskyld" eller noe i vanlig tonefall og later som ingenting, for så heller å se over hunden senere om den fremdeles har småvondt. Vips har en tendens til å legge halen under hælen (jupp da) når man gjør vendinger på stedet, hehe, fortsetter bare å jobbe så er det over og glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bare later som ingenting' date=' hvorfor det?[/quote']

jeg gjør det fordi hvis man setter seg ned med hunden og sier stakkars deg og trøster den så gjør vi opplevelsen sterkere og hunden tror det gjorde ti ganger vondere enn det egentlig gjorde, når jeg later som ingenting på mine hunder så bare går de også og later som ingenting.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skvetter og blir helt i fra meg, vega har lært å tilgi, jeg sier unskyll og hun gir en suss tilbake, samme me mira å da føler jeg meg ikke råtten mere, viss jeg ikke får sussen er de fortsatt sure å da fløer jeg meg råtten! ** det har sjedd 1 gang* :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...