Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaos i hagen


Bananen
 Share

Recommended Posts

Vi var oppe i hagen i sted, og det var egentlig "perfekt" fotovær, uten altfor mye skarp sol (jeg liker overskyet fotovær, jeg!). Meeen jeg ser jo at kameraet mitt er innstilt på å ta bilder av svarte hunder nå, ikke lyse/hvite. :lol: Så bear with me!

Mange har lyst på den leka der!

6076763232_36e07587db_z.jpg

De med lengst bein, trenger nødvendigvis ikke alltid å være kjappest?

6076764200_2ae20ac581_z.jpg

Pøbel sier han blåser i leka, så lenge han har loveydoveygutten sin der!

6076765320_d565211f23_z.jpg

Båxer'n har'n!

6076766184_252028e9e0_z.jpg

Pøbel sier at han kanskje skulle hatt den allikevel.

6076767076_982f510f92_z.jpg

Men han vil mye heller ha sjæsten sin! :wub:

6076230535_133cc02a54_z.jpg

Kamar synes herr boxer var helt ok. Han ble mer og mer buddies med han (boxer'n bokser han, nemlig!).

6076768906_7f2c80241b_z.jpg

Pøbel fant en bedre leke, tenk!

6076769756_86dd53797e_z.jpg

Kamar med bestekompisen sin. De er kulest i nesten samme størrelse, tenk. :)

6076233017_eb6ae3a7c3_z.jpg

Noen ballglade fyrer.

6076234013_805d96d227_z.jpg

Kamar hører jeg prater til ham.

6076235519_fb4eaff175_z.jpg

Kamar lurer fælt på hva jeg holder på med ...

6076772216_955aac95c0_z.jpg

Noen får klapp og kos, og lurer på hva andre jenta kommer med.

6076236215_6e84793f53_z.jpg

En BALL? Til MEG? Også måtte vi ned og spise lunsj ... ;)

6076236943_44d7a0373b_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av herlige hunder! :ahappy: Kamar har vokst! :D

Det har han! Han har begynt å vokse ut av å ligge som en ball i fanget mitt snart ...

Ellers er Pøbel morsom som hele tiden endrer mening :lol: Og Kamar er like søt som alltid. Vær klar over at han blir levert tilbake igjen flat. Fordi han har blitt skvist ihjel av meg :aww:

Pøbel er og forblir en vinglepetter, han. Får jeg TO flatter etter at Kamar har vært hos deg? Og joy. :blink:

Herlige bilder! Er ikke så glad i flat, men Pøbel er jo så flott! :ahappy:

Takk for det! Han er en ganske så herlig fyr, altså! Selv om han er litt forvirret over kjønnspreferansen sin.

Når kommer han på besøk sa du? :wub:

Når vi har tid. :lol: Når du minst venter det, tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Flotte bilder! Men husk at en basenji aldri blir for stor til å ligge på fang (og faktisk gjelder det både flatter og kelpier også..) :aww:

Åh! Tell me about it! Før jeg stakk på jobb satt jeg utenfor litt, og hadde med meg begge to. Tror du ikke BEGGE skulle sitte i fanget mitt, eller? :blink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...