Kensington Gate Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Er de tre rasene forskjellige størrelsesmessig? Eller er de alle labradorstørrelse? Øynene er runde og litt "tårevåte", minner nesten om Cavalier..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Bc og spaniel? Bc er riktig Er de tre rasene forskjellige størrelsesmessig? Eller er de alle labradorstørrelse? Jeg vil si de er like størrelsemessig, men den siste er kanskje mer atletisk bygd enn de to andre Labrador, border collie og ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Dalmatiner? Jeg er sikkert helt på jordet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Dalmatiner? Jeg er sikkert helt på jordet nå Ikke dalmis nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 vorsteh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Beagle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 vorsteh! Nope Edit: Ikke beagle heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Whippet? Okay, det var dårlig forslag, jeg tror det egentlig ikke selv! Måtte bare si noe Forresten, "mastiff" og "spaniel" er ikke raser, bare sånn for å være vrang og pirkete. Heller ikke "retriever" og sånt i den duren. Rasenavn folkens! Ikke type Sorry, måtte bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Det ser jo ut som bare labrador! men øya tipper meg litt av... hmmmmm kelpie! for å dra den helt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Whippet? Okay, det var dårlig forslag, jeg tror det egentlig ikke selv! Måtte bare si noe Forresten, "mastiff" og "spaniel" er ikke raser, bare sånn for å være vrang og pirkete. Heller ikke "retriever" og sånt i den duren. Rasenavn folkens! Ikke type Sorry, måtte bare Men hvis jeg skriver spaniel og hun sier nei,så har jeg liksom fått luket ut en del raser *lat* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Whippet? Okay, det var dårlig forslag, jeg tror det egentlig ikke selv! Måtte bare si noe Forresten, "mastiff" og "spaniel" er ikke raser, bare sånn for å være vrang og pirkete. Heller ikke "retriever" og sånt i den duren. Rasenavn folkens! Ikke type Sorry, måtte bare Det ser jo ut som bare labrador! men øya tipper meg litt av... hmmmmm kelpie! for å dra den helt ut Nei og nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Men hvis jeg skriver spaniel og hun sier nei,så har jeg liksom fått luket ut en del raser *lat* Hahaha! Ser den altså Jeg bare blir så pirkete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Skal jeg komme med et hint a tro? Ja jeg gjør det jeg Den siste tredjedelen av blandingsforholdet er en meget populær type hund til sitt bruk (legg merke til at jeg sier type hund og ikke rase, og ja, jeg vet jeg skrev rase i åpningsinnlegget men detaljer, detaljer.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Alaska husky? Korthåret vorsteh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Alaska husky? Korthåret vorsteh? And you are right, my darlig Haiko er blanding av labrador, border collie og alaska husky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 AH er ikke en rase Juksepaver *furt* Jeg har ingen flere blandinger jeg... Annet enn noen sonenhunder og det blir for lett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Det er litt bra gjort da, en blandingshund som er blanding av en blanding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. August 2011 Rapporter Share Skrevet 27. August 2011 Labrador, labrador og vizla? Nei, Labrador og vorstehhund Ser bare labbe jeg, denne var vanskelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Noen som har bilder å bidra med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Blanding av 2 raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Border collie og riesenschnauzer? Den var skikkelig søt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Jeg gjetter BC og pyreneisk gjeterhund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Gjetter også på BC og pyreneisk gjeterhund pga halen og "barten" Flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Border collie er riktig Dere er ganske nære med pyreneisk gjeterhund, men denne hunden "Elvis" er noe større enn en border collie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Katalansk gjeterhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts