Trulte70 Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsksettervalpen tror jeg har dobermann i seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Jeg er skikkelig dårlig på dette tydeligvis :lol: Men da er det "IS'n" igjen*gruble* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 IS og labbe? En av de må vel ha labrador i seg synes jeg Irsksettervalpen tror jeg har dobermann i seg Nei og nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei og nei. BC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 BC? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Du var så nærmt at jeg godkjenner svaret Ayla er 1/4 boxer, 1/4 flat og 2/4 Engelsk Springer Spaniel Weee Hadde en rase feil da, men pytt Har ingen bilder jeg, så noen andre får legge ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dette er Lilly på 3mnd Hun er blanding av to raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dogo canario og rottweiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dogo canario og rottweiler Nope,ingen av de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Cane corso og boerboel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Cane corso og boerboel? Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei. Schäfer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 grand danois og schäfer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Hint: (da jeg snart må stikke) En av rasene er veldig vanlig,mens den andre ikke er å se så ofte.(tror jeg ) Fargen hennes er ikke typisk for noen av rasene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Bullmastiff og shar pei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 grand danois og schäfer? Nei ikke de heller Den ene rasen blir mindre rynkete etterhvert som den vokser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Shar pei og golden retriever Du kan ikke stikke nå da :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Bullmastiff og shar pei Tenkte jeg også! Sharpei MÅ hvertfall være ene rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Shar pei er riktig! Nå mangler den vanlige rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Boxer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Schäfer! Nei. Trodde virkelig ikke at dette skulle være så vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 labrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Boxer? Nei. En vanlig familiehund,som kommer i gul,brun og sort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 labrador Jeeeeei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei. Trodde virkelig ikke at dette skulle være så vanskelig. Du gir jo ingen hint!*furt* Vanskelig tråd jeg lagde altså! Vorsteh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts