Synnikken Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Hahah! Hun er bare så søt! Siter
LinL Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 også kan hun smile ÅÅh, nydelig, Hvor stor er hun ? Siter
Kaja Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 Hun virker helt herlig Det er hun absolutt! De er super søte sammen Så morsom at de er på hver sin ende av skalaen på høyden omtrent Må jo det! Hører det på hver eneste tur jeg går med begge sammen, haha Eller at de ikke syns noe om levende foring til hund (også ler de:P) Søte jenter Enig ^^ Jeg digger ørene! Hun har veldig morsomme ører, også bruker hun dem veldig mye. De rører på seg hele tiden Hærlig hun er. Hahah! Hun er bare så søt! Enig ÅÅh, nydelig, Hvor stor er hun ? Enig Jeg er ikke helt sikker, men hun er vel på toppen av skalaen tror jeg, og veier 4,7 kg Siter
Kaja Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Acqua kunne ikke annet enn stå da hun kom til meg, og den ståen var så innprenta at det var vanskelig for henne å sette seg og ikke minst å legge seg, men hun har blitt veldig flink å forstår greia med å tilby selv! Siter
LinL Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Så herlig hun er Minner meg om Aro, er så vidt han klarer å gjøre noe som helst fordi han er så ivrig, rompa går i ett Siter
Kaja Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lillemor har blitt flink på kassa også hun, her på andre forsøk! På første forsøk så la hun seg ned på den hele tiden (trent litt mye dekk si) Siter
Kaja Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2011 Kua er ihvertfall ikke redd for å være inntil lenger, at vi har langt igjen skal jeg på ingen måte krangle på Men hun er ihvertfall glad hele tiden! DET kan ingen si noe på Siter
Recommended Posts