Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Mitsubishi Outlander PHEV 2015 - akkurat plass til det minste dobbeltburet fra Herkules. Jeg fikk inn det største altså L. Men det er bare 10 cm i dybden som skiller Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Jeg fikk inn det største altså L. Men det er bare 10 cm i dybden som skiller ImageUploadedByTapatalk1437234726.904934.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Og der var det slutt på standsmessig transport for jentene! Fra det søte frie liv der bak, til bak gitter og lås.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hvordan har folk med nedfelt bagasjerom gjort det med bur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hvordan har folk med nedfelt bagasjerom gjort det med bur? Buret er fortsatt stroppet fast i to kroker i bagasjerommet, men skulle du ha det nede hele tiden ville jeg brukt alel fire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hvordan har folk med nedfelt bagasjerom gjort det med bur? Hva mener du? Når setene er lagt ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hva mener du? Når setene er lagt ned? Typ at kanten er høyere enn gulvet i bagasjerommet. Vi har samme modell som bildet under: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Ah såklart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Typ at kanten er høyere enn gulvet i bagasjerommet. Vi har samme modell som bildet under: Mener det er variocage som har en type bur med terskel. Ellers har du atlas car bur der åpningen er høyere opp enn vanlige bur. Evnt spesiallaget fra f eks Kela? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Typ at kanten er høyere enn gulvet i bagasjerommet. Vi har samme modell som bildet under: Siden du bor i Vestfold ring Norwegian polar. få deg et skredersydd til en rimelig penge. Det er laget av revenetting og den tåler en god del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Jeg har byggd det opp med planker eller lignende. Samt å stroppe buret godt (!) Fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Tror jeg har et bilde her. Der er døra mindre enn buret og en enkel måte å gjøre det på i forhold til kant. Men hvi jeg ser rett så er det ikke kroker til å feste buret i hos deg. Men sjekk under matta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Mener det er variocage som har en type bur med terskel. Ellers har du atlas car bur der åpningen er høyere opp enn vanlige bur. Evnt spesiallaget fra f eks Kela? At Variocage hadde var jeg ikke klar over, de så jo riktig fine ut! Har de slike dobbeltbur? Plastbur er utelukket. Vi tenker kjøpe på mål til neste år da det antakeligvis kommer en til i hus, da blir det antakelig Kela-bur, men trenger noe billig i mellomtiden. Forklart litt her. Legger ved et bilde, i tilfelle flere vil se Siden du bor i Vestfold ring Norwegian polar. få deg et skredersydd til en rimelig penge. Det er laget av revenetting og den tåler en god del. Finner ingen informasjon eller bilder av disse burene? Jeg har byggd det opp med planker eller lignende. Samt å stroppe buret godt (!) Fast. Det har vi dessverre ikke plass til i høyden for Keo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 At Variocage hadde var jeg ikke klar over, de så jo riktig fine ut! Har de slike dobbeltbur? Plastbur er utelukket. Vi tenker kjøpe på mål til neste år da det antakeligvis kommer en til i hus, da blir det antakelig Kela-bur, men trenger noe billig i mellomtiden. Forklart litt her. Legger ved et bilde, i tilfelle flere vil se Finner ingen informasjon eller bilder av disse burene? Det har vi dessverre ikke plass til i høyden for Keo. Nei finnes ikke. Det går på kjenskap til at dem lager. skal se om jeg finner noen på nette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Nei finnes ikke. Det går på kjenskap til at dem lager. skal se om jeg finner noen på nette Takk for det! Har ikke sett tidligere, så Men skulle det komme til at vi kjøper spesialbestilt så tror jeg vi går for Kelabur, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Det går jo an å kjøpe variogate, så setter dere bare inn skillevegg når hund nr 2 kommer i hus? Eller setter den inn nå for bagasjeplass? Men er jo dyrere enn Kela da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 @maysofie de ligner på disse burene http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62994399&searchclickthrough=true&searchQuery=bur Hadde et lignende dobbelt bur da jeg kjørte Opel astra og det var skreddersøm det kunne skyve seg ca 3 mm fram og tilbake også var det vel 3 cm ved en rundvelt uten at det sto fast. Mange hundekjørere bruker burene Hvis pris er avgjørende så var disse burene mye billigere enn alt anent på markedet den gangen jeg kjøpte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Det går jo an å kjøpe variogate, så setter dere bare inn skillevegg når hund nr 2 kommer i hus? Eller setter den inn nå for bagasjeplass? Men er jo dyrere enn Kela da. Helt glemt at Variogate eksisterer, enklere å få tak i enn disse finske som feks SiriEveline har. Trolig enklere å få inn og ut av bilen eventuelt også, vi har jo lastenetting, så det er jo ikke noe problem. Vi bruker egentlig ikke skillevegg for hundene, de vi har eller låner ligger alltid i samme rom, så det går jo ann å ta etterhvert om man ser nødvendigheten. Engangsinvistering. Eneste minuset er jo slitasjen på selve bagasjerommet. Tygge på, takk for forslag! @maysofie de ligner på disse burene http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62994399&searchclickthrough=true&searchQuery=bur Hadde et lignende dobbelt bur da jeg kjørte Opel astra og det var skreddersøm det kunne skyve seg ca 3 mm fram og tilbake også var det vel 3 cm ved en rundvelt uten at det sto fast. Mange hundekjørere bruker burene Oia, nei, det går ikke! Ser for spinkelt ut til at jeg bruker å lempe masse ting oppå bura 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Helt glemt at Variogate eksisterer, enklere å få tak i enn disse finske som feks SiriEveline har. Trolig enklere å få inn og ut av bilen eventuelt også, vi har jo lastenetting, så det er jo ikke noe problem. Vi bruker egentlig ikke skillevegg for hundene, de vi har eller låner ligger alltid i samme rom, så det går jo ann å ta etterhvert om man ser nødvendigheten. Engangsinvistering. Eneste minuset er jo slitasjen på selve bagasjerommet. Tygge på, takk for forslag! Oia, nei, det går ikke! Ser for spinkelt ut til at jeg bruker å lempe masse ting oppå bura eg hadde ikke plass til så mye oppå buret i astraen men tungt utgave av bur til bikja lå oppå mitt doble. Det var sammenleggbart bur med metallplate også hadde jeg ikke mer en flere liggeunderlag elelrs da. Men hundekjørere stabler litt og dem. Disse er tynnere enn det jeg hadde da. Dette er mink netting og jeg hadde revenetting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Hvordan har folk med nedfelt bagasjerom gjort det med bur? Du har jo sett Kulkukoira som jeg har nå, før det har jeg hatt både enkelt og dobbelt bur fra Kela og kjempefornøyd med det. Men har stadig vekk sett bur med høy kant til salgs brukt, fra alle mulige leverandører så det er nok mulig. Noen eksempler fra Finn 63409552, 62884206 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Takk for det! Har ikke sett tidligere, så Men skulle det komme til at vi kjøper spesialbestilt så tror jeg vi går for Kelabur, altså. Jeg har hatt bur fra brødrene høyseth i mange år. Solid og fint. Bare å ringe de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Du har jo sett Kulkukoira som jeg har nå, før det har jeg hatt både enkelt og dobbelt bur fra Kela og kjempefornøyd med det. Men har stadig vekk sett bur med høy kant til salgs brukt, fra alle mulige leverandører så det er nok mulig. Noen eksempler fra Finn 63409552, 62884206 Jeg likte løsningen i Scodaen! Etterhvert som man får seg egen bil tror jeg at det er hva jeg går etter Klæbu blir litt i lengste laget, ikke særlig billig heller. Men dobbeltburet sendte jeg bud på i går, nå ser det ut som det faktisk kan passe i bilen også, så venter vi bare på svar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Jeg likte løsningen i Scodaen! Etterhvert som man får seg egen bil tror jeg at det er hva jeg går etter Klæbu blir litt i lengste laget, ikke særlig billig heller. Men dobbeltburet sendte jeg bud på i går, nå ser det ut som det faktisk kan passe i bilen også, så venter vi bare på svar I værste fall kan jeg ordne henting for deg og ta med nedover, men jeg skal ikke sørover før Norsk vinner og NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aneskre Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Forslag til bur for labrador, i en Mercedes ML? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg vet det er folk her med Touran, og siden dette var litt mindre urealistisk enn nå, så la jeg ikke merke til hva dere skreiv. Og tråden er lang og jeg er lat Er det noen her med Touran (toseter) og kelabur som tar nesten all plassen bak i bilen? Hvor mye sånn ca kostet et slik bur? Ser for meg dobbeltbur og fire dører. Ikke aktuelt ennå, men kanskje om et halvt års tid Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg vet det er folk her med Touran, og siden dette var litt mindre urealistisk enn nå, så la jeg ikke merke til hva dere skreiv. Og tråden er lang og jeg er lat Er det noen her med Touran (toseter) og kelabur som tar nesten all plassen bak i bilen? Hvor mye sånn ca kostet et slik bur? Ser for meg dobbeltbur og fire dører. Ikke aktuelt ennå, men kanskje om et halvt års tid Sent fra min SM-G920F via Tapatalk http://hundesonen.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 edit... fikk ikke til å lime inn søkeresultatene, men søk på touran i tråden, så slipper du å lete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts