Gå til innhold
Hundesonen.no

Eira


Eira
 Share

Recommended Posts

Fikk endelig svar fra NKK i dag om HD diagnosen, og hun er A :D var også på regodkjenning av sauerenhet i dag, og hun gikk helt i hælene på meg da hun luktet og så sauene, så det er ingen fare for at hun skal jage dem hvertfall :) Legger ved et bilde av henne fra helga

IMG_1270.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på vår andre agility trening i dag, og det var utrolig gøy for begge to :D hun var kjempeflink og tok alt veldig fort! Begge instruktørene var også veldig fornøyd med henne. Vi begynte jo egentlig bare for gøy, men siden det går så bra, og begge synes det er veldig gøy, så blir det nok til at vi starter litt agility for morro skyld når vi har fullført nybegynnerkurset pluss en del treninger til, altså når ting sitter helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nydelig jente! :ahappy:

Tusen takk :)

så vakker eira er og det er ett fint hundenavn :) Tenkte på navnet eira selv jeg :P nydelig hund :)

Tusen takk :) hehe, veldig fornøyd med det selv også egentlig! tok meg ganske lang tid før jeg fant det "perfekte" navnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...