Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som savner en hund på Stord?


soelvd

Recommended Posts

Nå har vi en søt liten tispe inne hos oss, "reddet" henne fra veien for en halvtime siden. Dyrlegen ville at vi skulle ta vare på den frem til i morgen så vi får sjekket chipping og venter på tilbakemelding fra politiet på om noen er savnet. Ellers så tar vi straks en tur ut med den i nærområdet i tilfelle noen er ute på leting.

Men hva slags rase er dette? Det er da vel en jack russel?

Min link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi en søt liten tispe inne hos oss, "reddet" henne fra veien for en halvtime siden. Dyrlegen ville at vi skulle ta vare på den frem til i morgen så vi får sjekket chipping og venter på tilbakemelding fra politiet på om noen er savnet. Ellers så tar vi straks en tur ut med den i nærområdet i tilfelle noen er ute på leting.

Men hva slags rase er dette? Det er da vel en jack russel?

Min link

Jepp. Hvorfor har hun skjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se forfra. Kan vel være både dsg, jrt og prt i alle fall.

Den er ganske lav, det utelukker vel DSG?

Jepp. Hvorfor har hun skjerm?

Nei du, nå må jeg gi meg. Når vi lette litt i pelsen ser vi at den er veldig rød på den ene foten, kanskje et utslett eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, nå må jeg gi meg. Når vi lette litt i pelsen ser vi at den er veldig rød på den ene foten, kanskje et utslett eller noe sånt.

Kan du ikke ringe nærmeste vet og spørre hvem det kan være? Eller..de har kanskje stengt nå...

Edit: den har helt maken form på hodet som Jonas så jeg er 99,9% sikker på at det er en jack.. Bare andre farger liksom (Jonas er tricolour)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ringe nærmeste vet og spørre hvem det kan være? Eller..de har kanskje stengt nå...

Edit: den har helt maken form på hodet som Jonas så jeg er 99,9% sikker på at det er en jack.. Bare andre farger liksom (Jonas er tricolour)

Som sagt så har jeg ringt vet. De har stengt og håpet vi kunne ha den inne til i morgen, da de pleier å få tlf når noen har funnet en. Så får vi se om vi får en tlf i natt, hvis ikke så reser vi på dyreklinikken first thing in the morning :)

Og da går vi for JRT. Ikke at det er viktig, men kan være lettere å finne eieren i forhold til politi og sånn, visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: den har helt maken form på hodet som Jonas så jeg er 99,9% sikker på at det er en jack.. Bare andre farger liksom (Jonas er tricolour)

Lykkelig slutt, på runden rundt i nabolaget møtte vi med litt flaks eieren til hunden - rett før hun skulle gi opp og gå hjem igjen. Hun hadde vært ute og lett lenge. Tispe med løpetid.. ;)

Og siden dere var interessert så var det en JRT. Men den var importert fra Italia og var derfor ganske atypisk for rasen, sa eieren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...