Gå til innhold
Hundesonen.no

BSBK, 24-25. september


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Hvem staff er det? :)

Det lurer jeg på og, stamtavle navn takk :lol:

Det er min fetter, Øyvind Sollien sin, en svensk oppdrettet sak som jeg absolutt ikke husker stamtavlenavnet på.. den heter *oppdretternavn's Dragonslayer* :whistle:

Jeg gleder meg til å klemme litt på Hector jeg :wub:

Hector gleder seg veldig til det han og, han eeelsker klemming, og sussing og bare all oppmerksomhet i hele verdeeeen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å stille mudien. Må se det litt ann med om sambo er intr. i å være med og være barnevakt mens jeg er i ringen :P

Min erfaring med henne er at hun er streng :D og ønsker beinstamme og korrekt str. Men hyggelig dame ;)

Korrekt str er i boks... verre med benstammen tenker jeg :P Satse på frøken krøll har fyllt seg litt ut i løpet av sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Giwidos dragonslayer trooor jeg han heter :P

Takk laugh.gif

Ååå, pappan hans er Vakker med stor V! wub.gif:D

Okej, sånt blir jeg imponert over. Det sier ikke så mye om min shibanerding at jeg stort sett har oversikt over alle kull som fødes og har møtt veldig, veldig mange av shibaene på østlandet, rett og slett fordi rasen er bitte liten i antall.

Men staffene har det jo gått helt inflasjon i, de finnes jo i milliontall, og så kan du likevel bare vite at pappaen er pen, liksom?!? Stinn av imponasje, som Simira ville sagt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille dalmis :) Noen som har erfaring med Kurt Nilsson?

Han er veldig hyggelig og rettferdig har jeg inntrykk av ihvertfall :) Han forklarer litt etter at han har plassert og slikt, og det setter jeg pris på. Kritikken til min 9 mnd gamle junior som ble plassert som nummer 2 av han:

For alder bra hode. Herligt uttrykk. Utmerket proposjoner, utmerket brystparti, gode vinkler. Bra ben og tasser. Mycket gode rørelser"

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille dalmis :) Noen som har erfaring med Kurt Nilsson?

Jeg har faktisk stilt Harriba for han for mange år siden (Jk) - tror hun endte opp med en HP.

Jeg skal stille yngste på BSBK, men har ikke kommet så langt at jeg vet hvem som dømmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille dalmis :) Noen som har erfaring med Kurt Nilsson?

Ja, jeg fikk BIM og CERT :D Så han er en hitt for meg. På papillon likte han de litt store og kraftige ihvertfall. Derfor vi slo til. Kan se om jeg finner kritikken en dag å se hva annet han påpekte om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...