Gå til innhold
Hundesonen.no

BSBK, 24-25. september

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Takk :) Fant den akkurat selv... Tok sjansen på å melde på LP, selv om vi skal stille lørdagen...så får jeg heller ta valgets kvaler om det skjærer seg :/

Takk :) Fant den akkurat selv... Tok sjansen på å melde på LP, selv om vi skal stille lørdagen...så får jeg heller ta valgets kvaler om det skjærer seg :/

Det går nok bra. Gi beskjed til ringsekretær i lydighet om det skjærer seg, så pleier de å være greie med å tilpasse seg slik at du kan få gå :)

Sitter selv og vurderer å melde på lydigheten der... Om jeg tør å stille :frantics:

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det går nok bra. Gi beskjed til ringsekretær i lydighet om det skjærer seg, så pleier de å være greie med å tilpasse seg slik at du kan få gå :)

Sitter selv og vurderer å melde på lydigheten der... Om jeg tør å stille :frantics:

Takk, det skal jeg gjøre :)

Og hvis JEG tør å stille, så gjør du det også! :)

Skrevet

Japp, eg skal. Pia skal debutere som junior, eller rettare sagt så debuterar ho på laurdagen på miniatyrhundutstillinga som også skal vere i Bergen den helga. :P

Skrevet

Og da har jeg fått vite at lydigheten begynner klokken 9.00...og oppmøtetid i eksteriørringen er ikke før 11...så da har vi goooooood tid til begge deler! Weeee! :D

Menne...ser at det skal være på Bønes i år også?? Fikk melding på FB at de hadde flyttet til Bergen Turnhall i år, er det bare tull det da!?

*klø seg i hodet* Litt greit å vite hvor man skal møte :P

Skrevet

Og da har jeg fått vite at lydigheten begynner klokken 9.00...og oppmøtetid i eksteriørringen er ikke før 11...så da har vi goooooood tid til begge deler! Weeee! :D

Menne...ser at det skal være på Bønes i år også?? Fikk melding på FB at de hadde flyttet til Bergen Turnhall i år, er det bare tull det da!?

*klø seg i hodet* Litt greit å vite hvor man skal møte :P

Miniatyrhundklubben skal ha utstilling på laurdagen i Bergen Turnhall, Bergen Selskaps- og Brukshundklubb skal fortsatt vere i Racketsenteret på Bønes ;)

Skrevet

Miniatyrhundklubben skal ha utstilling på laurdagen i Bergen Turnhall, Bergen Selskaps- og Brukshundklubb skal fortsatt vere i Racketsenteret på Bønes ;)

Aha! Takker og bukker! Hadde vært litt trasig å møte opp med 45 kg boxer blant alle miniatyrene!? :D

Skrevet

Aha! Takker og bukker! Hadde vært litt trasig å møte opp med 45 kg boxer blant alle miniatyrene!? :D

Å møte opp hadde nok ikkje vert det store problemet ditt, men du hadde vel heller fått nokre rare blikk om du hadde spurt etter Boxer - ringen x)

Skrevet

20 cairn terriere på søndagen og 5 valper... ikke oppmøtetid før 10:30 så det blir digg!! Har enda ikke fått PM fra terrierklubben for lørdagen, men antar det er ca samme antallet. Ikke gale i det hele tatt :)

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...