Kiyomi Skrevet 27. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2011 Det er vel på tide å presentere hunden. Kiyomi er ei rød shibatispe, fra kennel Honto-no i Sverige. Hun er født 01.01.2010, og har tre søstre. Oppdretter har beholdt to på foravtaler, og ei har flyttet til USA. Kiyomi KAN være ei arbeidsvillig lita frøken, og vi begynte å trene agility i Januar 2011. Og nå har vi både bronsemerke og sølvmerke- for hun kan hvis hun vil. I tillegg trener vi litt lydighet iblant og hun har såvidt prøvd å spore litt. Vi har også vært noen turer i utstillingsringen, men frøkna utvikles sent, så foreløbig beste resultat er 1JK, 1JKK, CK, 4BTK. I Oktober skal Kiyomi bli storesøster til en menneskevalp, og vi gleder oss stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 27. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2011 Så fin hun er! Og lykke til med menneskevalp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 29. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Her har det vært dårlig med oppdateringer, gitt! Siden sist har jeg blitt mamma, og sønnen har blitt et år gammel. Kiyomi har også blitt mamma, til et kull på to. Ei tispe og en hannhund. Tispen ble boende hjemme og heter Hakushu Ki Yari, Yari til daglig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Kule bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Peningene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Ikke litt misunnelig på snøen.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Ikke litt misunnelig på snøen.. Du kan ihvertfall reise til snøen! I motsetning til visse andre... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Fine, myke revehunder med mange tenner! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 29. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Fine, myke revehunder med mange tenner! Mange og skarpe tenner! Bildene er vel ikke helt tydelige nok til at man ser at noen tenner er byttet ut og noen tenner er fortsatt valpeskarpe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Du kan ihvertfall reise til snøen! I motsetning til visse andre... Altså, jeg hadde gladelig byttet jeg altså. Snøfritt England mot kaldt, mørkt og guffent Norge...? It's a deal any time! Vakre jenter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Altså, jeg hadde gladelig byttet jeg altså. Snøfritt England mot kaldt, mørkt og guffent Norge...? It's a deal any time! Vakre jenter! Man ønsker seg vel alltid det man ikke har Og det er mørkt her også, uten noe snø til å lyse opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Man ønsker seg vel alltid det man ikke har Og det er mørkt her også, uten noe snø til å lyse opp. Jeg lengtet aldri hjem da jeg bodde der borte. Og det er ikke mørkt der borte. Jeg tror det var kanskje det var så mye som en uke da det var nesten mørkt enda da jeg dro på jobb halv åtte... Husk at her er det lyst fra 10-15 nå, det er veldig stor forskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Pene jentene det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Gud bedre :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Jeg bodde borte nesten 4 år, det var ikke EN dag jeg savnet det norske klimaet fyttirakkern Kjempe fine bilder av de to god jentene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 herre ! så stor lille frøkna har blitt !! Nydelige jenter , begge to ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 herre ! så stor lille frøkna har blitt ! Nydelige jenter , begge to ;-) Hun er faktisk like stor som min "voksne" Lexi Men nå er Lexi litt pygme da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 herre ! så stor lille frøkna har blitt ! Nydelige jenter , begge to ;-) Hun er faktisk like stor som min "voksne" Lexi Men nå er Lexi litt pygme da Aiko hilser og sier at hun håper veldig på at det blir litt størrelse på det nye tilskuddet, etter å ha følt seg som the missing link i selskap med Kiyomi og Imouto de siste åra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Aiko hilser og sier at hun håper veldig på at det blir litt størrelse på det nye tilskuddet, etter å ha følt seg som the missing link i selskap med Kiyomi og Imouto de siste åra. Og selv om Aiko er den beste kosebamsen, så syns jeg det er greit å slippe å brekke ryggen hver gang jeg skal løfte hunden min, så jeg håper hun blir på størrelse med mor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Og selv om Aiko er den beste kosebamsen, så syns jeg det er greit å slippe å brekke ryggen hver gang jeg skal løfte hunden min, så jeg håper hun blir på størrelse med mor. Haha, koseboll vil ha seg frabedt å bli hengt ut som tjukkis på et offentlig forum! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Haha, koseboll vil ha seg frabedt å bli hengt ut som tjukkis på et offentlig forum! Hun er ikke tjukk vettu, hun har bare kraftig benstamme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts