Pingo Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Syns dere skal komme på sosialiserings tur til Casa DeepEyes jeg Tja, ingen ting er umulig sies det.... Men det er jo et stykke å kjøre med en haug med gremlins Da synes jeg dere skal sende ut nabovarsel, i fall flere vil sniffe på babybollemager... *vinke over kompostbingegjerdet* Om så skjer, må nabovarsel sendes ut ja. Babybollemager er farlige greier Siter
Guest Jonna Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Tja, ingen ting er umulig sies det.... Men det er jo et stykke å kjøre med en haug med gremlins Tysj, det overlever de fint. Mine var vel en tur til både Revetal og de dype skoger Du er velkommen iallefall Da synes jeg dere skal sende ut nabovarsel, i fall flere vil sniffe på babybollemager... *vinke over kompostbingegjerdet* Trenger du veibeskrivelse? Siter
Sisu Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Tanken har slått meg ja, men ikke turt å spørre ennå Hadde jo vært super sosialisering for en valp med barn,andre hunder osv Men jeg er sånn at jeg alltid vil ordne mest mulig selv, og ikke bry andre... Deleier snikleser på Hundesonen... Consider it luftet! Jeg er ikke fremmed for tanken, men jeg kan jo ikke garantere at du får valpen tilbake da.... Neida, helt seriøst så er det veldig mulig at vi kan hjelpe til. Det er bare å spørre hvis det blir aktuelt. 1 Siter
HeleneFS Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Kjempenydeige er de Gleder meg virkelig til å se bilder etterhvert som de vokser til da jeg har en liten hemmelig forelskelse i rasen Siter
SFX Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Trenger du veibeskrivelse? Det hadde vært fint, for GPS'en kan være litt upresis... Og der så jeg deleier hadde dukket opp, så da er det jo ikke noe stress å beholde valp og å ha kull neste år... Siter
Pingo Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Tysj, det overlever de fint. Mine var vel en tur til både Revetal og de dype skoger Du er velkommen iallefall Takk for det, skal vurdere det nærmere Hadde vært alright med en "bruksdamevurdering" og litt trening med ulven. Leter fortsatt etter lp-nøkkelen hennes... hun er en liten nøtt Deleier snikleser på Hundesonen... Consider it luftet! Jeg er ikke fremmed for tanken, men jeg kan jo ikke garantere at du får valpen tilbake da.... Neida, helt seriøst så er det veldig mulig at vi kan hjelpe til. Det er bare å spørre hvis det blir aktuelt. Nemmen, Hallo Så koselig, da skal jeg i det minste vurdere det Mailer deg ang litt andre saker om ikke så lenge Er det noe jeg er god på så er det nemlig værstefallstenking, derav alle tingen jeg burde og ikke burde og skal gjøre alt selv osv Kvinnfolk er dumme sånn .... Kjempenydeige er de Gleder meg virkelig til å se bilder etterhvert som de vokser til da jeg har en liten hemmelig forelskelse i rasen Bilder kommer det forhåpentligvis mer av i helgen Gled deg Det hadde vært fint, for GPS'en kan være litt upresis... Og der så jeg deleier hadde dukket opp, så da er det jo ikke noe stress å beholde valp og å ha kull neste år... Hi hi, nei, ble nesten litt for lett nå! Nei, jeg får vurdere henne opp og ned og frem og tilbake de neste ukene. Pigmentet må i allefall bli bedre om det i det hele tatt skal vurderes. så får vi se hvordan resten henge sammen Kan liksom ikke velge kun basert på farge Jeg skulle virkelig ønske at alle de hyggelige og flinke folkene jeg har på liste kunne få den valpen de ønsker seg, men nå får de jo en ny sjanse med Gaia da, og hun er jo virkelig en herlig liten mudi. Men det er ennå noen uker igjen til jeg må bestemme meg, og mye kan skje på den tiden . Siter
Pingo Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 En liten video, vel og merke noen dager gammel, fra de var 12 dager gamle. 1 Siter
Carina Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg stemmer for sonentreff hos Jeanette når disse valpene er på besøk. 1 Siter
Anette Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Tja, ingen ting er umulig sies det.... Men det er jo et stykke å kjøre med en haug med gremlins Da kan jeg og mikkel angripe pcen din også vi har planer for deg når du kommer på kanten neste gang søøøte valper Siter
Pingo Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2011 Da kan jeg og mikkel angripe pcen din også vi har planer for deg når du kommer på kanten neste gang søøøte valper Oh, shit! Det spørs om jeg tør komme da... Må forresten ha ny PC snart også... (Den gamle , som ikke er så gammel men bare 3 år, begynner å fungere veldig dårlig. Noe som irriterer vettet av meg, fordi jeg synes det er sinnsykt at det ikke er meningen at de skal vare lenger. hva skjedde med kjøpsloven og 5 år osv....) Dagens utblåsning :angry: Siter
MegaMarie Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2011 Åh! Jeg fikk lyst til å bli oppdretter av å se den filmen Så deilig det må være å kunne få kosemose valper akkurat når man ville! Det må jo redde dagen din om den er dårlig Siter
Pingo Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Åh! Jeg fikk lyst til å bli oppdretter av å se den filmen Så deilig det må være å kunne få kosemose valper akkurat når man ville! Det må jo redde dagen din om den er dårlig Ja, det er klart Men så kommer jeg fort ned på landjorda igjenogså da, med all ryddingen og vaskingen som hører med Litt oppdatering igjen 1 Siter
Tricolor Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 (endret) For noen nydelige bamser! Jeg har et forslag til navn på C-kull: Sigerdrivas Cupcake Jordgubb, Choklad, Mocha, Vanilj, Carmel eller Grädde Tanken min er noe sånn som sjokolade og mokka på de mørke valpene og vanilje, karamell og f. eks. jordbær eller fløte på de lyse. Hehe, jo mer jeg tenker på den idéen, dess glupere synes jeg den er Red: De er jo til å spise opp! :icecream: Endret 1. November 2011 av Tricolor 2 Siter
Pingo Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2011 Valpene vokser og gror. De er mer våkne om gangen, utforsker mer og leker mer. De lager mer lyd og synes det er mosomt å høre sin egen stemmer, så det er mye "brrrrr" i stua om dagen de kommer krabbende opp i fanget for å kose, eller for å bølle litt;) Jeg koser vettet av meg som dere skjønner Litt nye bilder igjen Knut er søt Fatso Sneip Grisevalper Oppvask Mamma må hjelpe til litt. Leke litt! Hufsa Unik Må bare slenge med et bilde av mammaulven 1 Siter
Peers Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Så herlige Hjelper IKKE på valpesyken dette, nei... Siter
Toril Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Så herlige Hjelper IKKE på valpesyken dette, nei... Skjønne valper,men mammaen er fantastisk vakker .De har noe å leve opp til de små :heart: 1 Siter
LilleZara Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Ikke annet å gjøre enn: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Og en ekstra liten til Unik! Siter
Guest Michellus Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Ååååå jeg vil kooooseeee Siter
Guest janson Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Prøver hardt å fortrenge denne tråden, men herregud, det er jo ikke mulig. Så utrolig søte! :wub: Siter
Shlush Skrevet 3. November 2011 Rapporter Skrevet 3. November 2011 Gosh, så utrooolig pene de er!! *sukk* Mammaulven er utrolig nydelig, i min yndlingsfarge og alt :D Siter
Pingo Skrevet 9. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2011 Skjønne valper,men mammaen er fantastisk vakker .De har noe å leve opp til de små :heart: Takk for det, hun er en herlig hund Valpene er blitt godt og vell 4 uker, de har fått vært på sine første små ekspedisjoner ute, fått ormekur for 2.gang(fysj og æsj, og rare uttrykk). De er nokså frekke og freidige på hverandre, leker og sloss og prøver seg på forskjellige ting. De har også begynnt å interessere seg for leker, og har fått seg noen skikkelig nåletenner å bite med Ulvemamman med ulvebabyen Gammelknarken, Csipisz, vil også være med, hun er blanding av rasene spøkelsesape x lemur Hufsa Sneipen Unik Fatso Vakker Knut i et ikke fullt så vakkert øyeblikk Valpene har fått smaken på frihet og synes valpegården er dum. SLIPP MEG UUUUT! Fatso leker med den enn så lenge snille mammaulven Knut aktiviserer seg selv litt Siter
Pim Skrevet 9. November 2011 Rapporter Skrevet 9. November 2011 Knut aktiviserer seg selv litt Åh,er det mulig?! Er ikke helt sikker på om det er Knut som denger ballen eller omvendt, men det kan da virkelig ikke være helt lov å være fullt så søt? :wub: Siter
Synnikken Skrevet 9. November 2011 Rapporter Skrevet 9. November 2011 Herreguud! også så mobile og "ferdige" alt som fire uker gamle! Siter
Recommended Posts