Exclusive Design collies Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Tusen takk alle sammen! Da var vi endelig i Nord-Norge, etter en laang, ganske hard tur. Måtte stoppe og sove noen timer i bilen nå før jeg turde å kjøre videre, minimalt med søvn de siste dagene! Svigermor har forelsket seg i han, og det er litt forståelig syntes jeg Men jeg er derimot ikke enig i at han bare skal være igjen her da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 yay! Jeg ser bamsen! Han må få seg en skinnez da! For de likte han Lille søte oliver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 yay! Jeg ser bamsen! Han må få seg en skinnez da! For de likte han Lille søte oliver "Lille" ? Ja, bestilte det nettopp! Han har gått igjennom lekene til Sophia nå og fortalt hvilken av dem som har blitt hans også nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 11 uker gammel Også gjengen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Gratulerer så mye med skjøn valp og jeg gleder meg til å kosemose valpemage så da må du ikke vente for lenge før du setter nesen nedover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Vakker gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Herreguuuud for en skjønnhet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Tusen takk dere! Han overasker meg stadig, veldig trygg valp og veldig sikker på seg selv! 3 mnd/12 uker imorgen og da trenger man nye bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Omfg, han er så peeeen også så herlig og "stabil" på alle fire bena jaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Jeg er så utrolig fornøyd med han på alle måter. Han tar ting utrolig raskt og er så trygg MEN... Problemet vi har er at han med alle andre har gjerne drakamp enn meg... Dere skjønner, man smelter bare med mamma i nærheten og vil helst kooose hele tiden Han har heller ikke noe særlig interesse når det kommer til andre mennesker eller hunder på trening- Kun mamma'n hans som gjelder da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Og litt bilder av slekten. Mor, Rollington Perhaps,perhaps,perhaps. Veldig lite utstilt, da oppdretter/eier er dommer selv, men har BIS og Cac fra Collie spesial. Morfaren hans er Int ch Pahlex Dollar N Dime, en av mine favoritter. Og hans mormor er Dk Ch Rollington Flæskelækker På farsiden er det US LUX DK CH Milas Latin Fever som er på leasing i Europa for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Skjønneste Oliver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Så herlig liten! Men fy som han vokser! Morfar Int ch Pahlex Dollar N Dime var rålekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Wow, så vakker han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Søt han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Takk Oliver vokser og "gror" og er blitt litt over fire mnd gammel. Veldig veldig fornøyd med han, på alle måter! Han er 100% stueren, har en veldig fin lek, er lettlært og ikke redd for noe- Sånn som det skal være Det er ikke bare bare å ta oppstillingsbilde av han, da han har det egentlig for travelt for slikt... Han er heller ikke klippet på bildene da vi er hos svigers siden vi ikke finner ladere til kameraene våre hjemme Utseendemessig gror han til som han skal. Han har noe høy hale og litt kort nakke for min smak, men fint vinklet, han har et hode jeg liker, og en god kropp og benstamme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. September 2011 Rapporter Share Skrevet 10. September 2011 Han er vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Oliver har nå avsluttet sin valpeshow karriere og endte opp med 7 (av 7!) BIR, med BIG&BIS som beste resultat Jeg er veldig fornøyd med utviklingen hans. Han og Sophia er virkelig bestevenner, og henger sammen overalt Også et nyere bilde, siden de overfor er tatt når han var mellom 4-6 mnd gammel Tatt idag, ute på tur. Veldig vanskelig å ta bilder siden det er mørkt og lummert hele tiden! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Han var utrolig lekker, der fikk colliedrømmen min et skudd for baugen kjenner jeg:) Og faren var WOW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Han er bare helt utrolig vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Pen gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Lekker Han begynner å bli litt mer "mann" nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Takk alle sammen! Ja, han begynner å bli mann nå, og han er enda penere uten selvlysende øyne kan jeg fortelle dere Han har forresten en ro over seg som jeg digger, uten at det går utover treningskvaliteten vår. Han bare VET at han er kul liksom og tar alt med en selvfølge, verdighet og har et veldig klokt blikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Fiiine gullegutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts